Πληροφορηθήκαμε σήμερα, ότι έγινε ανασυγκρότηση της γραμματείας της ΔΑΚΕ ΕΛΠΕ, ύστερα από απόφαση της κεντρικής ΔΑΚΕ. Η λειτουργία της ΔΑΚΕ ΕΛΠΕ ως γνωστόν, είχε ανασταλεί πριν τις εκλογές για Σωματείο, λόγω εσωτερικών διαφωνιών. Ως αποτέλεσμα ήταν να πάρουν μέρος στις εκλογές δύο παρατάξεις (ΔΑΚ και ΝΔΣΚ) που μοιράστηκαν τις ψήφους.
Ρόλο στην απόφαση της κεντρικής ΔΑΚΕ έπαιξαν οι διεργασίες που έγιναν κατά τις εκλογές που διεξήχθησαν πριν δύο εβδομάδες περίπου για Ομοσπονδία και ΓΣΕΕ. Εκεί συμφωνήθηκε με την κεντρική ΔΑΚΕ να ενισχυθούν συγκεκριμένοι υποψήφιοι. Διαπιστώθηκε όμως ότι κάποιοι από την ΝΔΣΚ έσπασαν την συμφωνία και ψήφισαν δικό τους υποψήφιο. Αυτή τους η συμπεριφορά θεωρήθηκε αντικομματική και αντισυμβατική. Συνέπεια ήταν να προχωρήσει η κεντρική ΔΑΚΕ στην ανασυγκρότηση της ΔΑΚΕ ΕΛΠΕ με νέο Γραμματέα τον συνάδελφο Σπύρο Δήμου από τις ΒΕΑ και νέο αναπληρωτή Γραμματέα τον Ν. Τσιρογιάννη συνάδελφο από τις ΒΕΕ, με την συμμετοχή ως μελών των Π. Καινακίδη, Σ. Θεοφίλη και Π. Παπαδέλη. Μετά την κυκλοφορία του email της σχετικής ανακοίνωσης, ο συνάδελφος Π. Παπαδέλης θεώρησε σκόπιμο να εκδώσει ανακοίνωση διαχωρίζοντας την θέση του και κατηγορώντας δριμύτατα και αναιδώς την κεντρική ΔΑΚΕ.
Γεγονός είναι πάντως πως με αυτήν της την ενέργεια η κεντρική ΔΑΚΕ εκδήλωσε το ενδιαφέρον της για την διεκδίκηση από την ΔΑΚΕ ΕΛΠΕ της μιας θέσης του εκπροσώπου των εργαζομένων στο ΔΣ της Εταιρείας.
Στις διεργασίες που έγιναν, όπως κυκλοφορεί, αρνητική εντύπωση δόθηκε από τον πρόεδρο του ΠΣΕΕΠ Π. Οφθαλμίδη, ο οποίος αφενός άλλα είχε υποσχεθεί στις εκλογές για Ομοσπονδία και άλλα έκανε και αφετέρου επειδή διαπιστώθηκε ότι δεν έχει την δύναμη που υποστηρίζει ότι έχει, αλλά σημαντικά μικρότερη. Επίσης, ενόχληση και αμφιβολίες προκαλεί το γεγονός ότι ενώ δηλώνει δεξιός και πιστό μέλος της ΔΑΚΕ, εν τούτοις προετοιμάζεται ως υποψήφιος με την ΕΝΙΑΙΑ του Συνασπισμού, μαζί με τις άλλες παρατάξεις που στηρίζουν το ΔΣ του Σωματείου.
Ρόλο στην απόφαση της κεντρικής ΔΑΚΕ έπαιξαν οι διεργασίες που έγιναν κατά τις εκλογές που διεξήχθησαν πριν δύο εβδομάδες περίπου για Ομοσπονδία και ΓΣΕΕ. Εκεί συμφωνήθηκε με την κεντρική ΔΑΚΕ να ενισχυθούν συγκεκριμένοι υποψήφιοι. Διαπιστώθηκε όμως ότι κάποιοι από την ΝΔΣΚ έσπασαν την συμφωνία και ψήφισαν δικό τους υποψήφιο. Αυτή τους η συμπεριφορά θεωρήθηκε αντικομματική και αντισυμβατική. Συνέπεια ήταν να προχωρήσει η κεντρική ΔΑΚΕ στην ανασυγκρότηση της ΔΑΚΕ ΕΛΠΕ με νέο Γραμματέα τον συνάδελφο Σπύρο Δήμου από τις ΒΕΑ και νέο αναπληρωτή Γραμματέα τον Ν. Τσιρογιάννη συνάδελφο από τις ΒΕΕ, με την συμμετοχή ως μελών των Π. Καινακίδη, Σ. Θεοφίλη και Π. Παπαδέλη. Μετά την κυκλοφορία του email της σχετικής ανακοίνωσης, ο συνάδελφος Π. Παπαδέλης θεώρησε σκόπιμο να εκδώσει ανακοίνωση διαχωρίζοντας την θέση του και κατηγορώντας δριμύτατα και αναιδώς την κεντρική ΔΑΚΕ.
Γεγονός είναι πάντως πως με αυτήν της την ενέργεια η κεντρική ΔΑΚΕ εκδήλωσε το ενδιαφέρον της για την διεκδίκηση από την ΔΑΚΕ ΕΛΠΕ της μιας θέσης του εκπροσώπου των εργαζομένων στο ΔΣ της Εταιρείας.
Στις διεργασίες που έγιναν, όπως κυκλοφορεί, αρνητική εντύπωση δόθηκε από τον πρόεδρο του ΠΣΕΕΠ Π. Οφθαλμίδη, ο οποίος αφενός άλλα είχε υποσχεθεί στις εκλογές για Ομοσπονδία και άλλα έκανε και αφετέρου επειδή διαπιστώθηκε ότι δεν έχει την δύναμη που υποστηρίζει ότι έχει, αλλά σημαντικά μικρότερη. Επίσης, ενόχληση και αμφιβολίες προκαλεί το γεγονός ότι ενώ δηλώνει δεξιός και πιστό μέλος της ΔΑΚΕ, εν τούτοις προετοιμάζεται ως υποψήφιος με την ΕΝΙΑΙΑ του Συνασπισμού, μαζί με τις άλλες παρατάξεις που στηρίζουν το ΔΣ του Σωματείου.
27 σχόλια:
τελικα κανανε προεδριο της ΔΑΚΕ χωρις κανεναν απο την ΝΔΣΚ που ειχε παρει και περισσοτερους ψηφους στις εκλογες του ΠΣΕΕΠ . ειναι σωστο ? μηπως αντι 5 επρεπε να ειναι 7 ,με 4 απο τη ΝΔΣΚ και 3 απο την ΔΑΚ . ερωτηση κανω . δεν ξερω αν καποιος θα μου απαντησει σ αυτο.
Που θα βρεθούν τα μέλλη για να πλαισιώσουν την ΔΑΚΕ ΕΛΠΕ δεν μας είπε η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΑΚΕ. Μήπως γνωρίζει κάτι για την εκδίκηση των γαλάζιων παιδιών ή να της το υπενθυμίσω εγώ; Εν τη παλάμη και ούτω βοήσωμεν... κύριοι της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ... Εξουσίας !!!
Δεν γίνεται η Νεα Δημοκρατία να είναι πρώτο κόμμα στην ελληνική κοινωνία και τελευταίο στα ΕΛΠΕ. Κάτι φταίει. Κάποιοι φταίνε. Κάτι πρέπει να αλλάξει!!!
Για να αλλάξει κάτι στο «σεισμόπληκτο» πρέπει να μπεί μπουλντόζα. Να γίνει χωράφι, να πέσουν επτά ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ κολώνες και να προχωρήσει παραπέρα το οικοδόμημα! Τι έχουμε τώρα? Ένα διαλυμένο κτίριο όπου πάμε και αλλάζουμε δύο κολώνες, και από τις πέντε διαλυμένες κόβουμε και τις δύο! Και ξαφνικά καταρρέει και μία από τις τρείς που έμειναν! Εσύ τώρα τι περιμένεις δηλαδή για να καταλάβω και εγώ?
Και απορώ ρε φίλε μου! Χθές το απόγευμα όλα τα κουρεία ανοιχτά ήταν! Για κούρεμα –ξύρισμα δεν είχαν πάει? Πάλι αξύριστοι μας γύρισαν!
Υ.Γ
Στα σοβαρά τώρα, Σπύρο καλή δύναμη στις ΠΟΛΥ δύσκολες συγκυρίες! Δεν θα πω τίποτα άλλο γιατί τα λόγια είναι φτώχια και εγώ πολύ φτωχός!
Ας μας πει κάτι η Σώτια Τσώτου:
Ξέρω νεκρούς που έχουν τα μάτια ανοιχτά
και που χτυπάει κανονικά μέσα η καρδιά τους
παν στη δουλειά χτυπάνε κάρτα στις επτά
στο μισθολόγιο υπάρχει τ' όνομά τους
Αλλά έχουν φύγει μυστικά και σιωπηλά
και 'χουν χωρίσει από τον κόσμο τα δικά τους
γιατί οι άνθρωποι πεθαίνουν τελικά
τη μέρα που πεθαίνουνε τα όνειρά τους
ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ 8:44 μμ
Απ όσο ξέρω σε συνθήκες "ειρήνης" εκλέγονται στο όργανο οι επτά πρώτοι κατά σειρά ψήφων με βάση τις εκλογές του σωματείου!
Αν λοιπόν θεωρήσουμε πως οι δύο παρατάξεις αποτελούν μια ολότητα κατα σειρά "προσωπικών" ψήφων επαιρνε 4 η ΔΑΚ και 3 η ΝΔΣΚ. Τα είχα κυτάξει τότε με αυτό το σκεπτικό και έτσι έβγαιναν χωρίς να είμαι απόλυτος. Βρές τα αποτελέσματα της σταυροδοσίας και ψάχτο πάλι, άν και δεν είναι αυτό το μείζον πρόβλημα. Και δεν πάει αναλογικά επι των ψήφων των παρατάξεων που θα σήμαινε οτι πράγματι η ΝΔΣΚ θα εδικαιούτο 4 (με 220 ψήφους) και η ΔΑΚ 3 (ΜΕ 180 ψήφους). Και αυτό δεν μπορεί να γίνει διότι αυτόματα αναιρεί την έννοια της "ολότητας" και επομένως και την εφαρμογή του κανονισμού της ΔΑΚΕ. Παρ όλα αυτά στα καφενεία λένε πως υπήρχε μιά μυστική συμφωνία για προπορεία αυτής της παράταξης -εκ των δύο- που θα έπαιρνε κεφάλι στίς εκλογές του σωματείου!? Δεν προβλέπουν κατι τέτοιο όμως οι κανονισμοί της ΔΑΚΕ. Επομένως υπήρχε "νομικό", "αντικαταστατικό" κώλυμα για εφαρμογή της συμφωνίας!? ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ λοιπόν τα γεράκια να ΔΙΟΡΙΣΟΥΝ ΔΑΚΕ. Η καλλίτερα να διορίσουν επιτροπή προσωρινής ΔΑΚΕ που θα φροντίσει να συγκλιθεί σε όργανο άγνωστο επί ποιάς βάσης και με ποιά κριτήρια! Γιά αυτό και όρισαν μόνο πέντε και όχι επτά όπως αρμόζει.Σε αυτή την περίπτωση-του διορισμού δηλαδή-εκτός της σειράς σταυροδοσίας προσμετρούν και άλλες παράμετροι όπως π.χ η κοματική πειθαρχία, ο πρώτερος έντιμος βίος, η προσφοά στο όργανο, η δύναμη του καθενός στη βάση, ο παρεμβατικός ρόλος του καθενός και άλλα τέτοια. Aυτά μάλλον έγιναν με τα γνωστά αποτελέσματα. Τώρα γιατί ο Παπαδέλης δεν αποδέχτηκε τον "διορισμό" βρές τον να σου το πεί. Εγώ τον βρήκα και μου είπε. Βρήκα και τον Θεοφίλη όμως που αποδέχτηκε τον "διορισμό". Οι απόψεις και οι αλήθειες τους περί των γεγονότων συγκλίνουν αλλά από τον καθένα λείπουν κάτι ψιλά. Ολη την αλήθεια δεν θα την μάθουμε! Την συμπαιρένουμε όμως! Αλλά δεν μπορούμε και να την πούμε γιατί δεν είμαστε αφ ενός εξουσιοδοτημένοι και αφ ετέρου εμάς μας ενδιαφέρει η αλήθεια του οργάνου (κεντρικη ΔΑΚΕ) ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΕΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΦΊΛΗ Η ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΝΟΣ ΑΛΛΟΥ!! Διότι εν κατακλείδι αν το θές και διαφορετικά ΠΟΤΕ απο αυτούς που δημιούργησαν το πρόβλημα δεν θα πάρεις όλη την αλήθεια!
Αυτά ξέρω, αυτά με επιφύλαξη λέω! Αυτοί που πράγματι ξέρουν ας βγουν να μας πούν. Δεν το βλέπω όμως και δεν το κρίνω σκόπιμο. Διότι με αυτά και με αυτά θα διαιωνίζεται το πρόβλημα και στην επόμενη γενιά δακιτών και θα βγώ ψεύτης που έχω προβλέψει οτι σε δέκα χρόνια θα εκτονωθεί αυτή η κρίση!!!
Τελικά αυτοί στη ΔΑΚΕ ΑΘΗΝΩΝ πρέπει να είναι πολύ τζιμάνια. Ο άλλος έβγαλε διάψευση που μόνο αυτός και οι αυλικοί του την καταλαβαίνουν . Εμείς στη Θεσσαλονίκη και όσοι δεν είναι μύστες των παρασκηνίων δεν πήραμε χαμπάρι. Οι άλλοι τώρα κάνουν αναδιοργάνωση. Σε τί παράταξη κάνουν αναδιοργάνωση? Ποιοι είναι? Ξέρουν πως είναι οι εγκαταστάσεις Θεσσαλονίκης? Αν έρθουν σε μας εδώ πάνω θα τους γνωρίσει κανείς ή θα τους περάσουμε για εργολάβους?
Όσο για τον Πρόεδρο (Οφθαλμίδη) το έχω πει πολλές φορές. Όσο τον πολεμάτε τόσο καλό του κάνετε. Ο άνθρωπος είναι πανταχού παρών σε όλα. Είναι δυνατόν να μην είναι υποψήφιος για το Δ.Σ
Και ποιος σας είπε ότι είναι δεξιός και τα άλλα που γράφετε? Μπορεί να είναι ότι θέλει έξω από τα σύρματα αλλά μέσα έχει αποδείξει ότι δεν έχει κομματική ταμπέλα.
Αφήστε τον άνθρωπο στην φούρια του με τη σύμβαση και κοιτάξτε μην λακίσετε πάλι στην πρώτη μέρα απεργίας.
Αν μπείτε σε απεργία μια φορά και μείνετε ως το τέλος θα σας αρέσει. Μπορεί να πονάει λίγο για σας που θα είναι η πρώτη φορά αλλά μετά θα συνηθίσετε.
και για να μην λέτε ότι είμαι ανώνυμος είμαι ο bagelas
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί υπάρχουν οι πολιτικές παρατάξεις σε ένα συνδικαλιστικό χώρο και σε τι ωφελούν; Τα αιτήματα που προκύπτουν σε ένα χώρο εργασίας είναι κοινά και για τους δεξιούς και για τους κεντρώους και για τους αριστερούς. Όταν κάνεις την ίδια δουλειά με κάποιον άλλον έχετε ακριβώς τα ίδια προβλήματα ούτε ο αριστερός πεινάει περισσότερο, ούτε ο δεξιός τραυματίζεται λιγότερο. Δεν χωράνε λοιπόν πολιτικές θεωρίες στη δουλειά γιατί εύκολα καταλαβαίνει κανείς τις υποχρεώσεις του μα και τα δικαιώματά του, δεν ζούμε δα και στον μεσαίωνα να χρειαζόμαστε καθοδηγητές.
Τι σκοπό έχουν λοιπόν οι πολιτικές συνδικαλιστικές παρατάξεις; Πολύ απλά να δημιουργούν εργαζόμενους «πρόβατα» πολιτικών ηγετών που εύκολα επηρεάζονται είτε για καλό είτε για κακό ( συνήθως για κακό).
Έχοντας δηλαδή εμπιστοσύνη στον ηγέτη τους να κάνουν ηθελημένα σφάλματα που τα καταλαβαίνουν σε βάθος χρόνου. Οι δε ηγέτες να έχουν τα κατά περίπτωση οφέλη ανάλογα με την «προσφορά» τους με την δυναμική των «προβάτων».
Ο συνδικαλισμός δεν είναι κράτος να χρειάζεται συμπολίτευση και αντιπολίτευση δεν είναι ποδόσφαιρο χωρισμένο σε ομάδες, εδώ η ομάδα είναι ΜΙΑ.
Εσείς λοιπόν που επιλέξατε τις παρατάξεις του χώρου τουλάχιστον φανείτε έξυπνοι και με τα μάτια σας ανοικτά προσέχετε που οδηγείστε, διότι δυστυχώς πρακτικά οδηγείτε και τις τύχες των πολλών.
ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝΕΠΗΡΕΑΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.
Μήπως τελικά αν αγαπάμε αυτήν την παράταξη πρέπει να φτιάξουμε μια καινούρια ΔΑΚΕ χωρίς Κ Α Ν Ε Ν Α από αυτούς που ήταν στα επταμελή τα τελευταία 15 με 20 χρόνια . Με νέα πρόσωπα γεμάτα όρεξη για δούλεια , και τίποτα άλλο !!
χαρακτηριζετε τον Οφθαλμιδη δεξιο.ε και ο μονος ειναι?στις απεργιες τουλαχιστον ειναι παντα εξω.ας μας πουν οι αλλοι υποψηφιοι ποσες φορες ειναι απεργοσπαστες?με υπηρεσιακη αδεια λογω ραντεβου με τους πελατες?τα ενσημα σας συναδελφοι απο το 1999 εως το 2007 τουλαχιστον για να δουμε ποσες απεργιες εχετε κανει.
Γιατί όλα αυτά μου διαβάζω, -ανεξάρτητα αν λέγονται για την ΔΑΚΕ ή την ΠΑΣΚΕ ή οποιαδήποτε άλλη κομματική οργάνωση σε χώρους δουλειάς- εμένα μου ακούγονται κομματάκι μπουλκιώτικα;
Γιάγκουρα γιά ερμήνευσε αυτό το "μπουλκιώτικα" γιατί δεν ξέρουμε αυτόχθονες γλώσσες είμαστε αλοδαποί.
Έχω στείλει άρθρο που το ερμηνεύω. Αναμείνατε την δημοσίευση. Ειδάλλως, μπείτε στο blog μου και διαβάστε το άρθρο.
αυτα κανει ο παπαδελης και εχει χασει την αξιοπιστια του,ενω θα μπορουσε να δειξει οτι εχει αλλαξει και να δωσει μαθηματα αξιοπιστιας και στους αλλους που χρονια τωρα κατηγορει,δειχνει κι αυτος οτι η προσωπικη βολη ειναι υπερανω κομματικων επιλογων.κυριοι αν θελετε να διαφωνισετε να διαφωνειτε εκει που πρεπει και οχι να κανετε τους γιες μεν μπροστα και τους επαναστατες απο πισω,τουλαχιστον εσεις που βγαινετε μπροστα και εκπροσωπειτε την παραταξη.εμεις οι ανωνυμοι θα ειμαστε πισω διοτι δεν γουσταρουμε να ανακατευτουμε με τα πιτουρα,εσεις ομως που επωνυμα μας εκποσωπειτε και ζητατε την ψηφο μας, σεβαστειτε μας και συνεργαστειτε,αλλωστε στις εκλογες ο ανωνυμος ψηφοφορος εδειξε την προτιμηση του τιμωρωντας αυτους που θεωρησαν τους εαυτους υπερανω τους
ΛΥΚΟΙ ΚΑΙ ΒΟΥΒΑΛΟΙ, ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Ανέκαθεν ο άνθρωπος ήταν ομαδικό ον στην καθημερινότητά του και μετάλλασε την ομαδικότητα προσαρμόζοντάς την στις τρέχουσες συνθήκες και ανάγκες ανά τους αιώνες. ΤΌΤΕ για να κυνηγήσει το γρήγορο θήραμα αλλά και να αμυνθεί από το δυνατό! Σήμερα για άλλους λόγους , από την ίδια όμως ανάγκη γίνεται Ολυμπιακός Παναθηναϊκός , Αεκτζής , Πασόκος, Νεοδημοκράτης η μέλλος του συλλόγου «Πνεύμα και Ηθική». Πάντα δηλαδή επειδή είναι λογικό ον προσάρμοζε την ομαδικότητά του αναλόγως των αναγκών. Σε καιρό πολέμου π.χ και μόνο τότε καταλύονται όλοι αυτοί οι διαχωρισμοί και γίνεται μία ομάδα εναντίον του κοινού εχθρού είτε ο πόλεμος αφορά οικογενειακό, εργασιακό, πολιτικό , εθνικό η άλλο επίπεδο. Αντίθετα ο λύκος εκατομμύρια χρόνια τώρα κυνηγά με τον ίδιο τρόπο τα θηράματά του, και αναλόγως προς το θήραμα. Μόνος του τα μικρά και σε ομάδες για τα μεγάλα. Αυτή όμως η ομαδοποίηση γίνεται ενστικτωδώς στην θέα του βούβαλου ο οποίος είναι ανίκητος αντίπαλος για τα μέτρα του. Αν όμως λειτουργούσε έτσι η ανθρώπινη κοινωνία δεν θα είχε μείνει «βούβαλος για βούβαλο». Φρόντισαν λοιπόν στους αιώνες να χαλιναγωγούν τις επικίνδυνες ομαδοποιήσεις με ποικίλους τρόπους. Μία επικίνδυνη ομαδοποίηση είναι και ο συνδικαλισμός. Σήμερα είναι κομματικοποιημένος Αύριο θα είναι κάπως αλλιώς. Μην αυταπατάσθε! Και ένα ενιαίο ψηφοδέλτιο να υπήρχε πάλι θα υπήρχαν παράγοντες της λογικής διαίρει και βασίλευε! Θα ψήφιζες τότε τον υποψήφιο από τη Δ/νση Ανθρώπινων πόρων περιμένοντας το κάτι τις που θα σου είχε υποσχεθεί, και όχι τον Θωμά από το θειάφι. Θα σου έβαζαν στο ψηφοδέλτιο υποψήφιο τον προϊστάμενό σου. Και θα στο έδινε και σημαδεμένο. Όχι τώρα που όποιοι προϊστάμενοι έχουν κατά καιρούς εκτεθεί βρίσκουν μέσα το δικό τους και του κουμπάρου τους. Θα ψήφιζες την γραμματέα του γενικού η του διευθυντή σου οι οποίες θα σου κανόνιζαν καμιά μεταταξούλα με τις άκρες που ενδεχομένως θα είχαν. ΠΑΛΙ δηλαδή θα υπήρχαν οι ομαδοποιήσεις με άλλη όμως μορφή. Δέστε τι έγινε πρόσφατα που οι παρατάξεις δεν ομαδοποιήθηκαν σε μία αλλά έσπασαν οι δύο μεγάλες σε δύο κομμάτια Υπήρχε κίνδυνος από την πολυδιάσπαση –υπάρχουσας και της εν πολλοίς πολυσυλλεκτικής ΕΝΙΑΙΑΣ- να χαθεί ο έλεγχος. Εφευρέθει αμέσως το αντίδοτο: «Οι εργοδοτικοί και οι μη δεδομένοι». Και υποβόσκει από κάτω και η πρώτη εφεδρεία: «Λατσικοί και αντιλατσικοί» Δεν μας φταίνε λοιπόν οι κομματικές εξαρτήσεις αλλά οι εξαρτημένοι κομματικά εκπρόσωποί μας. Και περισσότερο φταίμε εμείς που δεν ξέρουμε η δεν θέλουμε να ψηφίσουμε σωστά. Εμείς κάναμε επαγγελματίες συνδικαλιστές κάποιους. Μα ο συνδικαλισμός και η πολιτική δεν θα έπρεπε να επιτρέπουμε να είναι επαγγέλματα. Ανέβηκε κάποιος πρόσφερε μία πρόσφερε δύο τέλος. Τι άλλο να σου δώσει? Εξάντλησε σε δύο θητείες όλο το απόθεμα ιδεών και απόψεων. Ζητάει 8 παίρνει τρία, ζητάει 8 παίρνει 4, ζητάει 10 παίρνει 5. Ε πόσο θέλεις για να καταλάβεις ότι αυτός 10 δεν μπορεί να σου φέρει. Μα θα μου πεις και ποιος θα μου το φέρει? Πάντως όχι αυτός. Και σε κάθε περίπτωση η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.
Είναι λοιπόν, η θέση ότι για τον κακό μας τον καιρό φταίνε οι κομματικοποιημένες συνδικαλιστικές παρατάξεις, ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΛΛΟΘΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ( κοντά σε αυτό του Φίλη για την σκοπιμότητα των διαχειριστών) το οποίο χρησιμοποιούμε για να δίνουμε το άλλοθι των κακών μας επιλογών στον εαυτό μας. Το άλλοθι της μη συμμετοχής μας, το άλλοθι της ανοχής αλλά και της ενοχής μας!!
Και για να μην κουράζω άλλο. Να γκρινιάζουμε και να στεναχωριόμαστε για προβλήματα που δεν έχουν λύση! ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ!
Για σκέψου λίγο!
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
Και όταν λέμε πολλές λύσεις σαφώς και μία από αυτές είναι η μη ύπαρξη αυτοδυναμίας και επομένως η ανάγκη συγκρότησης διαπαραταξιακού προεδρείου. Δεν αρκεί όμως αυτό από μόνο του. Διότι οι ίδιοι και οι ίδιοι ΕΊΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΊΚΟΣΙ ΧΡΌΝΙΑ, απλώς δεν έχουν την πλήρη νομή αλλά αναγκάζονται να νέμονται τις όποιες εξουσίες. Βέβαια παίρνουν ένα ηχηρό μήνυμα διότι το επόμενο σκαλοπάτι είναι η πλήρης αποχή από την νομή της εξουσίας! Και αυτό ας το γνωρίζουν ότι δεν είναι δύσκολο να συμβεί.
Μην χαίρεστε όμως διότι αυτό που έγινε τώρα δεν είναι αποτέλεσμα όριμης σκέψης των μελλών ψηφοφόρων. Όχι. Από μόνες τους οι παρατάξεις και τα άτομα που τις απαρτίζουν αφού έκαναν τον κύκλο τους άρχισαν να διαλύονται στα εξ ων συνετέθησαν υπό το κράτος των προσωπικών και κομματικών (?) συμφερόντων , Κανιβαλίζοντας αλλήλους και υβρίζοντας απροκάλυπτα με τις συμπεριφορές τους πέραν των χιλίων (μελών-ψηφοφόρων) φέρνοντάς τους σε διλλήματα , πολόνοντας την σκέψη τους πως η λύση είναι με τους «μη δεδομένους» και όχι με τους εργοδοτικούς η με τους ιδρυτές και όχι με τους original. Ξεφτιλίκια πράγματα δηλαδή. Άμα σταυρώσουν βούβαλο αυτοί εμένα να μου τρυπήσεις τη μύτη! Τέλος πάντων αυτό που προέκυψε παρά την θέλησή τους αλλά και των μελλών-ψηφοφόρων μπορεί να χαρακτηρισθεί σε γενικές γραμμές υγιές. Έτσι όπως φαίνεται απ έξω και από μακριά..
Το πράγμα μπορεί να πάει και καλλίτερα. Ο συγκυρίες από μόνες τους δούλεψαν για εμάς. Ας κάνουμε κάτι και εμείς. Για σκέψου λίγο!
Απλά παραπέμπω στα σχόλια του παρόντος post:
Ανώνυμος 6/3/'08 @11:49μ.μ. και
Ανώνυμος 7/3/'08 @5:45μ.μ..
Φυσικά συμφωνώ και μαζί σου στην πολυσυλλεκτικότητα και στη διαλογή. Βεβαίως και υπάρχουν αξιόλογα πρόσωπα σε κάθε παράταξη.
Απλά σκέφτομαι ότι κάποιοι θα ήταν κυριολεκτικά ανύπαρκτοι αν δεν βρίσκονταν υπό την σκέπη της οποιασδήποτε ΠΑΣΚΕ ή ΔΑΚΕ κ.λ.π.
Σαν μηχανισμοί πιστεύω ότι είναι ένας πολύ άσχημος τρόπος παραγωγής υποταγμένων και κομματόσκυλων.
Αλλά ξέχασα! εδώ είναι Βαλκάνια δεν είναι παίξε γέλασε.
Θα μου πεις;
Δηλ. εσύ που ζεις;
Ε όχι ρε πούστη μου! Αυτό θέλει αλλαγή. Όχι σαν αυτή του 1981.
Που ξεκίνησε όπως ξεκίνησε και κατέληξε στην κοντή πλευρά της Ιστορίας.
Και μη μου αρχίσεις αυτά για αιθεροβαμονιές κ.λ.π.
Στο χέρι μας είναι.
Σ' αυτό συμφωνώ απόλυτα μαζί σου
Τώρα που είδα και τους υποψηφίους της ΔΑΚΕ ησύχασα. Τι ετερόκλητη συμμαχία είναι αυτή; Και μη χειρότερα! Εσείς οι υποψήφιοι εκεί στην Ελευσίνα ξεχάσατε τι μας λέγατε πριν λίγους μήνες; Δημητράκη, Χρηστάκη, Μιχαλάκη... έλεος... γιατί αυτοεξεφτελίζεστε κατ΄ αυτόν τον τρόπο; Τότε τον Σταυρο(νατε) τώρα του πλέκετε το εγκώμιο; Γι΄αυτό θα σας ξανακάνει ο Οφθαλμίδης ...αλογάκια!
Η ανάγκη της ομαδοποίησης στη θέα του βούβαλου!
Προς φιλο μπενεα-13
ανιερη συμμαχια δεν ειναι να συμπορευεσαι με τα φαντασματα του παρελθοντος που "ρουφηξαν το αιμα της ελευσινας" βλεπε Νικολοπουλο,Ζωγανα και αλλους εργατοπατερες που μπαινουν απο την πισω πορτα της ενιαιας με την υποψηφιοτητα πεππα?για αυτο τι μας λες τωρα?τωρα δεν ειναι εργοδοτικοι?εσυ τι κανεις εκει κουβαλας νερο στο μυλο αυτων που μεχρι χθες πολεμαγες?εισαι στο ιδιο μετεριζι με κουμμουνιστες τυπου καγιεν?τι σοι αριστερα ειναι αυτη?καινουρια γενια πορσε?τα αλογακια σουζα και εμεις κερναμε ουζα
Φίλε ανώνυμε όταν εγώ τα έβαζα με τους Νικολόπουλους και τους Ζωγανάδες, εσείς τους φυλάγατε τα χέρια...
Ευτυχώς τα γραπτά μένουν και ξεκινούν από το 1990.
Όσο για την PORSCHE δεν ξέρω να σου πώ εγώ το αστέρι οδηγώ και είναι σύμβολο καπιταλιστικό !
ΜΠΕΝΕΑ -13 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ Η ΑΘΡΟΙΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ? ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ(ΤΟΥ ΠΕΠΠΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ)?ΔΗΛΑΔΗ ΤΡΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΓΚΑ ΤΟΝ ΠΕΠΠΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ?ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΑΓΕΣ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ? Η ΕΝΙΑΙΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ? ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΩΤΙΚΑ Ε?? ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΣΤΟ ΠΣΕΕΠ ΤΙ ΨΗΦΙΣΕ Η ΕΝΙΑΙΑ? ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΣΕ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΟΧΗΜΑΤΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ-ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΝΙΑΙΑΣ.ΣΤΑΜΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΛΑΙΚΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΑΣ ΤΗΝ ΔΑΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΡΕΨΕΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ!!!
ΤΙ ΠΑΝΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟΥΣ?ΤΙ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΠΑΛΙ?ΤΙ ΓΛΥΨΙΜΟ ΣΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ?ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΕΙΣΤΕ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΗΡΕΜΑ ΠΙΑ!!!ΚΑΛΑ Η ΕΝΙΑΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ?ΔΕΞΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ?ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΝΤΕΣ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟΙ Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ!!!ΤΟ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΡΤΥ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΕ!!!
ΤΙ ΠΑΝΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟΥΣ?ΤΙ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΠΑΛΙ?ΤΙ ΓΛΥΨΙΜΟ ΣΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ?ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΕΙΣΤΕ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΗΡΕΜΑ ΠΙΑ!!!ΚΑΛΑ Η ΕΝΙΑΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ?ΔΕΞΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ?ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΝΤΕΣ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟΙ Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ!!!ΤΟ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΡΤΥ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΕ!!!
Φίλε ανώνυμε 7:47μ.μ. έχεις χάσει πολλά επεισόδια...
Για όλες τις απορίες σου υπάρχουν δημοσιευμένες απόψεις μου, ευτυχώς, σε χρόνο ανύποπτο! Επομένως δύο τινά συμβαίνουν: ή έχεις άγνοια και παρασύρεσαι ή σκοπίμως παραπληροφορείς.
Όσο για την ΔΑΚΕ εάν τόσο πολύ μας αγαπά ας μας ....κατακτήσει!!!
Ο νοών νοείτω.
προς μπενεα 13 παλι απαντηση επι της ουσιας καμμια! γενικολογοι αφορισμοι και υπεκφυγες!κηλιδα στην διαδρομη σου η ανιερη αυτη η συμπορευση με τα καταλοιπα ενος φαυλου και αστυνομικου καθεστωτος που λεηλατησε την ελευσινα(νικολοπουλος,ζωγανας και λοιπα τρωκτικα)!δεν στηριζω εγω ψηφοδελτια οψιμων συνδικαλιστων φιλοδοξων διευθυντων (πεππας)!ουτε χαριν εκλογικων σκομπιμοτητων συμπορευομαι με αντιδημοκρατικα στοιχεια(νικολοπουλο ζωγαναδες)!τωρα γιατι δεν καταγγελεις αυτη την ευκαιριακη συμμαχια,δεν σε βολευει εεε?σταματα λοιπον τις ανεξοδες φιλοσοφιες και ξεκαθαρισε μεσα σου τι ζητας!λυπαμαι που την αντιθετη αποψη την χαρακτηριζεις παραπληροφορηση αυτο δειχνει τα νεα ηθη που φερετε εσεις της ενιαιας!ασε για καποιον αλλο τον τιτλο ρομπεν των εργοδοτικων μην τον διεκδικεις με τοσο παθος!
Δημοσίευση σχολίου