Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

17 και 18 Μαρτίου εκλογές για Εκπρόσωπο Εργαζομένων στο ΔΣ της Εταιρείας (2)

Χωρίς να είμαστε προφήτες ή να θέλουμε να προδικάσουμε το αποτέλεσμα της εκλογής για εκπρόσωπο των εργαζομένων στο ΔΣ της Εταιρείας, θα διακινδυνεύσουμε να αναφέρουμε κάποιες προβλέψεις (εξέλιξη των προηγούμενων) και κάποιες κρίσεις μας.
Κατ' αρχάς, φαίνεται ότι η μια από τις δύο θέσεις εξακολουθεί να καταλήγει αναμφίβολα στην ΠΑΣΚΕ που διαθέτει μια άνετη πλειοψηφία. Προβάδισμα φαίνεται να έχει ο Α. Αθανασόπουλος, με τον Κ. Λάσκο να αποτελεί έναν δύσκολο αντίπαλο.
Η δεύτερη θέση θα διεκδικηθεί από την ΔΑΚΕ και την ΕΝΙΑΙΑ με την δεύτερη να έχει προβάδισμα. Η ΕΝΙΑΙΑ κατεβαίνει ως ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ με την συμμετοχή της ΕΛΚΕ-ΠΑΣΚΕ, ΝΔΣΚ και ΑΜ, δηλαδή των παρατάξεων που στηρίζουν το ΔΣ του ΠΣΕΕΠ. Θεωρητικά, από την ΕΝΙΑΙΑ, προβάδισμα έχει ο Π. Οφθαλμίδης, αν και πιθανολογείται "κούρεμα" από τον Γ. Παπακωνσταντίνου. Σκοπός της προβολής της υποψηφιότητας του Π. Οφθαλμίδη είναι η αλίευση ψήφων από κάποια άτομα, δεξιά στην ιδεολογία (τύπου B13) που ψηφίζουν Καρατζαφέρη ή Συνασπισμό και αποστρέφονται τα ενδιάμεσα κόμματα.
Τέλος, η ΔΑΚΕ, από την συγκρότηση του ψηφοδελτίου, φαίνεται να κυνηγά κυρίως την έδρα, με επικρατέστερο υποψήφιο τον Κ. Καρατζούνη, συνάδελφο από τις ΒΕΘ που εργάζονταν παλιά στα ΒΕΑ και έχει καλό προφίλ, χωρίς πάλι να μπορεί να αποκλεισθεί κάποια άλλη έκπληξη.
Εκτιμούμε ότι η απόφαση να συστρατευθούν όλες οι δυνάμεις που στηρίζουν το ΔΣ του ΠΣΕΕΠ κάτω από την ΕΝΙΑΙΑ, ίσως αποδειχθεί λάθος, καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο να προκύψουν αριθμητικοί συσχετισμοί που θα κλονίζουν την σταθερότητα του ΔΣ.
Τέλος, δεν θα αποφύγουμε την αναφορά στην συμμετοχή του Χ. Πέππα στο ψηφοδέλτιο της ΕΝΙΑΙΑΣ, ο οποίος, ενώ την περασμένη άνοιξη έκανε αγώνα για να γίνει γραμματέας της ΔΑΚΕ, τώρα προσπαθεί όπως δήλωσε ο ίδιος να κόψει ψήφους από την ΔΑΚΕ, είτε λόγω προσωπικών φιλοδοξιών, είτε λόγω της πιθανής διαγραφής του από την κεντρική ΔΑΚΕ.

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όλα τα ξέρεις εσύ !
Όμως αλλού τα κακαρίσματα κι αλλού γεννούν οι κότες...

Ιωάννης Περ. Πέππας είπε...

Είχαμε ένα χαμαιτυπείο στην Πλατεία Συντάγματος, πάμε να φτιάξουμε άλλο ένα στο Θριάσιο,
Εδώ και τώρα δέσμευση ότι:
αυτοί που θα εκλεγούν θα δίνουν την αποζημίωσή τους σε κοινωφελή ιδρύματα ή συλλόγους και ότι δεν θα πάει ούτε € στην τσέπη τους.

Ανώνυμος είπε...

Ενας παρατηρητης θα ελεγε
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Η Ν.Δ. ΝΑ ΕΠΑΝΕΚΛΕΓΕΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΛΠΕ Η ΔΑΚΕ ΝΑ....

Φιλε Δημου με διορισμενη διοικηση δεν γινεται να εισαι γραμματεας!!!

Η λυση ειναι μια!!!

ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ!!!!
ΖΗΤΗΣΤΕ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ!!!

ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ Ν.Δ. και ειναι εκτος μαντριου οτι αξιζει να επανελθουν!!!

ΑΛΛΟΙΩΣ ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ!!!

Ιωάννης Περ. Πέππας είπε...

ΤΟ ΜΠΟΥΛΚΕΣ ΞΑΝΑΖΕΙ!

Κάποιος από τους διαχειριστές (που δεν γνωρίζω, αλλά ας μην ξαναγίνω κουραστικός) είναι τόσο ΔΑΚΙτης της καθοδήγησης που παίρνει και θέσεις, χαρακτηρίζοντας αφ' ενός μεν σε παλαιότερη ανάρτηση τον Παπαδέλη, αναιδή προς την Κεντρική ΔΑΚΕ (χα, χα! ταράχτηκε ο Πουπάκης και είπανε τα παλληκάρια απ' εδώ να τον στηρίξουν), τώρα δε πιθανολογεί και πιθανές διαγραφές όπως του Χρήστου του Πέππα.
Κατά τα άλλα δεν είσαστε συνδικαλιστές, ούτε και θέλετε να γίνετε. Εσείς τα λέτε
Δεν ψιχαλίζει παλληκάρια. Σας φτύνουν! Όχι εσάς (που και τι να φτύσεις;)
Τη ΔΑΚΕ!
Διαβάστε τι γράφετε παραπάνω, παρακάτω, παραδίπλα, αλλού.
Η Εκπροσώπηση Εργαζομένων είναι η παράταξη του ΤΩΡΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ.
Το στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί μακριά από παρατάξεις και κομματόσκυλα. Γιαυτό και ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΤΕΙ απ' όλους όσους δεν θέλουν να είναι υποτελείς του κάθε ανύπαρκτου, που επειδή είναι κάτω από την σκέπη της οποιασδήποτε ΔΑΚΕ ή ΠΑΣΚΕ, νομίζει ότι έχει και την Τιάρα και κινεί τα νήματα.
Και να δούμε έπειτα αν ο Πουπάκης και ο κάθε Πουπάκης θα έχει τα άντερα να πειράξει τον Οφθαλμίδη, τον καραδεξιό Οφθαλμίδη, τόσο δεξιό που θα έπρεπε να γίνονται μπλε marin ορισμένοι από τους δεξιούς στα ΕΛ.ΠΕ. ή τον Παπαδέλη ή τον Πέππα.
Για τόσο ηλίθιο τον έχετε τον Πουπάκη;

Ανώνυμος είπε...

Μηπως ειναι πιο ενδιαφερον και χρησιμο να αναρτηθουν οι θεσεις των συνδυασμων και οι δεσμευσεις
που αναλαμβανουν και να γινονται
σχολια πανω σε αυτες;;;

Ανώνυμος είπε...

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

Αγαπητοί συνάδελφοι

Η επιστολή αυτή καθίσταται απαραίτητη, από την στιγμή που οι γνωστοί δήθεν συνάδελφοι, πάντοτε ανώνυμα μέσω ιστοσελίδας, και με ταυτόχρονη περιφορά ανά τον εργασιακό χώρο, διαδίδουν ψευδείς πληροφορίες και διαστρεβλώσεις γεγονότων, όπως:
Ο Ε. Μειμαράκης επέβαλε στην ΔΑΚΕ, την κτήση της σφραγίδας σε κάποια άτομα της ΔΑΚ.
Τα μέλη της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ είναι υπό διαγραφή και πολλά άλλα παρόμοια.
Απώτερος σκοπός: Μια ψήφο που δεν την δικαιούνται με βάση την συμπεριφορά τους. Ενδεχομένως να τους έχουμε παρεξηγήσει και η ανωνυμία τους να οφείλεται στο ότι ντρέπονται για το όνομά τους. Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε, ότι ο Ε. Μειμαράκης δεν ασχολήθηκε και αγνοεί το θέμα (έχει σοβαρότερα θέματα να ασχοληθεί), και ότι δεν υφίσταται καμία διαγραφή και στοιχηματίζουμε επ΄ αυτού. Αντιλαμβανόμαστε την πικρία τους διότι:
Κατέκτησαν δύο έδρες στο Σωματείο έναντι τρεις της Νέας Δημοκρατικής Κίνησης.
Δεν έβγαλαν εκπρόσωπο στην ΓΣΕΕ ενώ ως εκπρόσωπος της ΔΑΚΕ/ΓΣΕΕ εξελέγη ο Πέππας Χρήστος της Νέας Δημοκρατικής Κίνησης.
Οι δύο εκπρόσωποι της ΔΑΚΕ/ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ (ΜΠΗΛΙΟΣ – ΓΑΙΤΑΣ) επίσης δεν ανήκουν στην ΔΑΚ.
Τα ανωτέρω επιτυχή αποτελέσματα για εμάς δεν σημαίνουν απολύτως τίποτε, διότι αύριο τα πράγματα ενδέχεται να είναι αντίστροφα.

Συνάδελφοι
Τολμούμε και διαχωρίζουμε την θέση μας (παραίτηση ΠΑΠΑΔΕΛΗ), από τα πρόσωπα εκείνα, που στο πρόσφατο παρελθόν, ούτε η σφραγίδα ούτε η επωνυμία της ΔΑΚΕ, τους εμπόδισε να προβούν σε αντισυναδελφικές/αντινεοδημοκρατικές ενέργειες όπως:
Επεισοδιακή κατάληψη, κρυφή μαγνητοφώνηση και παραπληροφόρηση, ως και σε επίπεδο ημερησίας εφημερίδας, μαζί με την ΠΑΣΚΕ προκειμένου το Υπηρεσιακό Συμβούλιο να μην προάγει συναδέλφους της αρεσκείας τους και του απόλυτου ατομικού συμφέροντός τους.
Προσπάθεια διασυρμού εργαζομένων, στην ανώνυμη ιστοσελίδα, με χαρακτηρισμούς όπως: ανίκανος εργασιακά, επικίνδυνος για το Διυλιστήριο, και αναφορές σε παρουσιαστικό εργαζομένων κ.λ.π.
Καταψήφιση του Νεοδημοκράτη Προέδρου του Σωματείου, ακολουθώντας τις εντολές της ΠΑΣΚΕ, προκειμένου να μην επιτευχθεί Προεδρείο Σωματείου με στελέχη Νεοδημοκράτες. Υπενθυμίζεται ότι σε προγενέστερες εσωκομματικές εκλογές, οι καταψηφίζοντες, ενέταξαν τον νυν Πρόεδρό τους και τον πριμοδότησαν με 55 ψήφους εν απουσία του. Όπως ήταν αναμενόμενο εκείνος κράτησε τις αποστάσεις που όλοι γνωρίζουμε.
Δεν εμπόδισε η σφραγίδα της ΔΑΚΕ, τους εκπροσώπους της μετέπειτα ΔΑΚ, να απευθύνουν δημόσιες προσβολές και προς τον Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κ. ΠΑΠΟΥΤΣΗ, για την ανικανότητα/ακαταλληλότητα/επικινδυνότητα της ύπαρξης του Προέδρου των ΕΛ.ΠΕ. κ. Χριστοδούλου και κατ΄ επέκταση και της Κυβέρνησης που το επέλεξε, (χωρίς εξουσιοδότηση από το επταμελές της ΔΑΚΕ).
Οφείλουμε να δώσουμε συγχαρητήρια, σε κάποια στελέχη της ΠΑΣΚΕ, για την επιτυχία τους να καταστήσουν πιόνια τους (τους εκπροσώπους ΔΑΚ στο Σωματείο) σε όλα τα ψηφίσματα, αλλά και για την φιλοδοξία τους να έχουν πιόνια με ένδοξο επώνυμο (ΔΑΚΕ).
Ορισμένοι συνάδελφοι κατέθεσαν την γνώμη ότι: η ΠΑΣΚΕ μη χρησιμοποιώντας κοινό λουράκι συγκράτησης (όπως αυτά του εμπορίου), έχει προσδώσει ποιότητα στον τρόπο ελέγχου άλλων ψηφοδελτίων εφαρμόζοντας ενδεχομένως υψηλή τεχνολογία/τεχνοτροπία όπως πραγματικά αρμόζει σε μία εγκατάσταση επιπέδου ΕΛ. ΠΕ. (Πώς μπορεί να διαφωνήσει κανείς;;;)
Αγαπητοί συνάδελφοι,

Δεν εκλεγήκαμε με απόλυτη κομματική ταυτότητα, αλλά πιστεύουμε στο φιλελεύθερο πνεύμα, ειλικρίνεια, και αξιοπρέπεια.

Κρινόμεθα εκ των πράξεών/γεγονότων και όχι από τις δηλώσεις μας.

Δεν επιτελούμε προσωπικό συμφέρον ζητώντας την προτίμησή σας για εκλογή, και ως προκαταβολή της δήλωσης αυτής σας γνωρίζουμε ότι η όποια αμοιβή των Χ. ΠΕΠΠΑ και Π. ΟΦΘΑΛΜΙΔΗ (και άλλων του ψηφοδελτίου) θα κατατίθεται σε κοινωφελές ταμείο που θα αποφασισθεί μεταγενέστερα.

Πιστεύουμε ότι κάθε ψηφοδέλτιο έχει αξιόλογα άτομα για τις εν΄ θέματι εκλόγιμες θέσεις.

Τολμούμε να ζητήσουμε να ψηφίσετε άτομα και όχι παρατάξεις.

Ευχαριστούμε για την στήριξη του ψηφοδελτίου:

<< ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ >>

Ευχαριστούμε για την συμπαράσταση στους:

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΟΦΘΑΛΜΙΔΗ : Πρόεδρο Σωματείου ΕΛ. ΠΕ.

ΧΡΗΣΤΟ ΠΕΠΠΑ : Β΄ Αντιπρόεδρο Σωματείου ΕΛ. ΠΕ., Πρόεδρο ΔΑΚΕ Εργατικού
Κέντρου Δυτικής Αττικής, Μέλος ΔΑΚΕ/ΓΣΕΕ.


ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
(ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ)

Ιωάννης Περ. Πέππας είπε...

Ποιοι είναι στα μπουλκιώτικα "...κάποια άτομα, δεξιά στην ιδεολογία (τύπου B13) που ψηφίζουν Καρατζαφέρη ή Συνασπισμό και αποστρέφονται τα ενδιάμεσα.";
Απαντήστε! Προκειμένου να το μάθουμε από άλλους, ας μας το πείτε εσείς που μας μυήσατε σε αυτές τις ορολογίες κομματικής και εργασιακής καθοδήγησης.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΓΙΑΓΚΟΥΡΑ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΔΕΞΙΟΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ Ο ΟΦΘΑΛΜΙΔΗΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΣΕΕ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ Ε Ε Ε ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΑΚΕ?ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΙΔΡΥΜΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΔΙΝΕ Ο ΘΩΜΑΣ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ Ε Ε Ε?ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΑΚΕ ΨΕΥΤΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΣΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ "ΠΑΓΟ" ΚΟΙΝΩΣ ΠΗΓΑΝ ΓΙΑ ΜΑΛΛΙ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑΝ ΚΟΥΡΕΜΕΝΟΙ!!!ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΦΥΛΗ ΤΩΝ ΚΑΓΙΕΝ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ!!!ΨΗΦΙΣΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΕΝΙΑΙΑ!!!ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΞΙΕ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΤΗΣ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΑ ΤΖΙΜΑΝΙΑ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΗΣ ΝΔΣΚ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣΑΝ ΣΕ ΒΟΡΕΙΟΥΣ ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΥΣ!!!ΜΟΝΟ ΝΑ ΓΛΥΦΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΝΙΑΙΑΣ ΞΕΡΕΤΕ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ?ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΦΕΛΗ?ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ ΤΟΥ ΟΦΘΑΛΜΙΔΗ!!!

Ανώνυμος είπε...

Εν έτει 2008 κάποιοι μιλούν για δεξιά, αριστερά, κόμματα και χρώματα...
Κάποιοι θεωρούν πως πρέπει να είμαστε εφ΄όρου ζωής όμηροι κομμάτων επειδή πριν τριάντα χρόνια υπήρξαμε μέλη ή στελέχη των πολιτικών νεολαιών τους...
Εγώ έχω επιλέξει να είμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ να επιλέγω αυτό που κατά περίσταση είναι κατά την άποψή μου σωστό και κανένας δεν είναι σε θέση να μου επιβάλλει κάτι διαφορετικό.
Όσοι νομίζουν ότι έχουν ανεξόφλητα γραμμάτια ας κάνουν ότι τους επιτάσει η κομματική τους συνείδηση.
Εμένα μου χρωστούν δεν τους χρωστάω, έχω άποψη, θα την εκφράζω, με το θάρρος της υπογραφής μου, χωρις λογοκρισίες από κανέναν ...και σε όσους αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε!
Και για όσους δεν το κατάλαβαν ακόμη δεδομένοι δεν είμαστε για κανέναν πλέον.
Ας δώσουν μάχες να μας κερδίσουν!

Ιωάννης Περ. Πέππας είπε...

Ανώνυμε, 13/3/'08 @8:40μ.μ. & 8:51μ.μ.
(Ο ίδιος είσαι)
Φωνάζεις, συνάδελφε.
Φωνάζεις πολύ!
Αυτό ακριβώς είναι που μ' αρέσει: "...ΨΗΦΙΣΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΕΝΙΑΙΑ!!!ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΞΙΕ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΤΗΣ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ!!!."
Για το Νοτίου Ελλάδος δεν μπορώ να κάνω τίποτε. Εγώ Έλληνας είμαι, Αρβανίτης την καταγωγή και ΠΑΟΚτζής.
Το τι είναι ο καθένας στις προσωπικές του πολιτικές επιλογές αφορά τον ίδιο.
Εδώ όμως κρίνουμε συνδικαλιστές.
Ανθρώπους που πάνε κόντρα.
Αν μη τι άλλο, θεωρώ υγεία ότι πολίτες από διαφορετικές πολιτικές ιδεολογίες συστεγάζονται κάτω από την Ενιαία.
Διάβασε τι λέει και ο beneas 13 παραπάνω. Τρομερές αλήθειες από τον Γιώργο!
Προσωπικές φιλίες δεν έχω με κανέναν απ' αυτούς που υπονοείς. Γνωστούς έχω πολλούς και συναδέλφους άλλους τόσους. Καλούς και εξαίρετους. Με άλλους συμφωνώ, με άλλους διαφωνώ. Με κανέναν όμως δεν έχω πολιτικά πάρε-δώσε.
Επαναλαμβάνω τις κουβέντες του beneas 13
"Εγώ έχω επιλέξει να είμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ να επιλέγω αυτό που κατά περίσταση είναι κατά την άποψή μου σωστό και κανένας δεν είναι σε θέση να μου επιβάλλει κάτι διαφορετικό."
Τελεία και παύλα.

Ανώνυμος είπε...

Οποιος έχει επενδύσει στα μεγάλα κόμματα και δεν έχει κάνει απόσβεση έχει κάθε δικαίωμα να πιστεύει ότι "του χρωστάνε" και να βγάζει την πίκρα του ψηφίζοντας ΣΥΡΙΖΑ και μετά να εμφανίζεται ελεύθερος και ακηδεμόνευτος. Αλήθεια, τι λέει ο ΣΥΡΙΖΑ για την ονομασία των Σκοπίων;

Ιωάννης Περ. Πέππας είπε...

Επειδή εμένα αυτό δεν με εκφράζει, γιαυτό διαφωνώ κάθετα με την καθοδήγηση. Στην ταμπέλα πίσω και στη σημαία βάλτε ότι θέλετε. Γαλάζια, πράσινα, κόκκινα. παρδαλά, ...ότι γουστάρετε.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε beneas13 θα έλεγες τα ίδια αν δεν έπαιρνες το κλιμακιάκι σου?

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΓΙΑΓΚΟΥΡΑ ΜΠΕΝΕΑ... ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΠΟΣΟ (ΕΞΥΠΝΟΙ) ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΤΕΙΛΕ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΡΘΑΤΕ. ΤΩΡΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΛΑΓΟΥΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΣΤΕΓΗ... ΜΠΕΝΕΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕΣ(ΣΥΡΙΖΑ)ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΙ ΚΑΠΝΟ ΦΟΥΜΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΡΘΕΣ. ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΕΞΙΟΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΓΙΑΓΚΟΥΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΞΕΡΩ ΤΡΑΒΑ ΓΛΕΙΨΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΛΗ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ, ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΦΥΓΕΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΑ W.C(ΚΟΙΝΩΣ ΧΕΣΤΡΕΣ). ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΟΤΝ ΘΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΕ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΣΤΟ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΕΝΕΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΕΝ ΕΤΗ 2008 ΟΣΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΓΛΥΨΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΚΑΛΑΚΙ ΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΡΕΣ ΑΠΟ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΣΕ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΥΜΜΑΧΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΡΑΖΕΣ. ΑΠΟΡΩ ΤΙ ΣΟΥ ΕΤΑΞΑΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΤΣΑΜΠΑ ΓΛΕΙΨΙΜΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ. ΑΛΛΑ ΣΕΙΣ ΟΙ ΒΑΖΕΛΟΙ ΤΟ ΧΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΝΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΛΑΓΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

Προς γιαγκουρα 4 και μπενεα 13 καταρχιν εχετε ενα κοινο στοιχειο ειστε σε μονιμη συγχυση και το μαρτυρουν αλλωστε οι συλλογικες σας προτιμησεις!!!Ακου εκει υποστηρικτης της νδσκ αρβανιτης στην καταγωγη και παοκτζης!!!!τι τραυματικες τεσσαρες σας ενωνουν μεσα στην λεωφορο???Φιλε εργοδοτικε γιαγκουρα δεν εχεις πολιτικο παρε δωσε με κανεναν αλλα θαυμαζεις τους διαγραφεντες πεππα,παπαδελη και τους λοιπους διαγραφεντες της νδσκ προφανως για τον τροπο που διαγραφησαν πραγματι θελει πολλα κιλα βλακειας να διαγραφει καποιος με τοσο στεγνο τροπο!!!Αληθεια αφου ο πουπακης τρεμει τα μπουμπουκια της νδσκ γιατι τους διεγραψε και δεν τους εδωσε την ΔΑΚΕ?που ειναι οι υψηλες γνωριμιες των πεπαιων-φραγγοπουλων εεεεε?παπατζες παραμυθιαζοσαστε μεταξυ σαςεεεεε???η δεξια οργανωση της αριστερας που την λενε ενιαια τι λεει για την συμβαση εεεε?για την επενδυση στην ελευσιναεεεεε???γιατι δεν ψηφισε η ελευθερη παραταξη σας το δικαιωμα της ελευσινας για αναλογικη εκπροσωπηση τηςεεεεε???για μικρ οκομματικα οφελη ελεω θεσσαλονικης????Την τριτη το βραδυ θα καταλαβετε το μεγεθοσ τησ γκαφας οταν οι αριθμητικοι συσχετισμοι θα αποδεικνυουν οτι αποτελειτε μια αλλαζονικη και περαστικη ΕΝΙΑΙΑ μειοψηφια στον ομιλο των ελπε!!!!Αντιπαλοι σας θα ειναι πλεον η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ,Ο ΧΡΟΝΟΣ,ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ 1989!!!!ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΝΘΥΛΕΥΜΑ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΟ ΠΟΡΣΕ ΟΧΗΜΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΕΝΙΑΙΑ!!!!

Ιωάννης Περ. Πέππας είπε...

Πάρτο αλλιώς μεγάλε!
Το Πεππαίϊκο είναι, ίσως, το πιο μεγάλο σοϊ στα Αρβανιτοχώρια.
Τρικυμία εν κρανίω!
Ξεστραβώσου!
Άλλο Χρήστος Πέππας και άλλο Γιάννης Πέππας.
Χειριστής πίνακα είμαι.
Σε βάρδια δουλεύω.
Ποιός Καραλής, ποιός εργοδοτικός και ποιός οπαδός της ΝΔΣΚ;
Ρε Κομμάτια. Τσόπρες. Μπορείτε να γίνετε κομμάτια, μέσα στις ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚΕ κ.λ.π.:
Δεν μου καίγεται καρφάκι για τις παρατάξεις σας.
Υπέρμαχος του Σωματείου μας είμαι.
Επώνυμος και υπερήφανος που αυτοί που με μεγάλωσαν με έμαθαν να μιλάω μόνο έτσι.
Στις τελευταίες αναρτήσεις φωνάζεις και μάλιστα φωνάζεις πολύ, χωρίς να λες απολύτως τίποτε και μάλιστα (τι πρωτότυπο!, κρυμμένος).
Τα περισσότερα σχόλια δικά σου είναι. Υποστήριζε εσύ την παράταξη που θέλεις και άσε εμένα να κάνω λάθος.
Δεν σε προβληματίζουν αυτά που λέγονται παραπάνω, παρακάτω, παραδίπλα σε άλλες αναρτήσεις για την παράταξή σας και σε προβληματίζω εγώ;
Αλήθεια, το 4 είναι προφανώς για τη Θύρα 4 του ΠΑΟΚ.
Μάλιστα!
Για χαλάρωσε και δες το video.
Οι εποχές της 25ετίας χωρίς νίκη στη Τούμπα ξανάρχονται!
Πλυθείτε, αρωματιστείτε και ελάτε ...

Ανώνυμος είπε...

18 χρόνια στην εταιρεία και 9 χρόνια εκτός, σύνολον 27 ΚΑΡΦΙ μου, στο 18 κλιμάκιο.
Καλά είναι...
Εάν τώρα πήρα και κλιμάκιο όπως λες να σου χαρίσω την Ε-Class γιατί πάω για CLS...
Πες μου πώς σε λένε;;;;;;

Ιωάννης Περ. Πέππας είπε...

Γιώργο, τι περιμένεις από ανύπαρκτους;
Πιστεύεις στην ελευθερία του λόγου, χωρίς περιορισμούς, αστερίσκους ή εξαιρέσεις. Αλλά αυτό είναι δικαίωμα του ατόμου και το πως εκφράζεται κανείς. Δεν μπαίνει ζήτημα ελευθερίας έκφρασης σε ανώνυμα κείμενα γιατί δεν εκφράζεται κάνεις.. Μπορεί να είναι ένας από τους διαχειριστές, μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε, μπορεί να είναι ο ...κανένας. Ο Οδυσσέας στον Πολύφημο.
Μερικές πέτρες στην παραλία μπορεί να έχουν γοητευτικά χρώματα και διάταξη, αλλά δεν είναι τέχνη χωρίς υπογραφή και βάθρο, χωρίς τουλάχιστον ένας τεχνοκριτικός να τις πάρει κάτω από τη σκέπη του.
Από την άλλη, τα ψευδώνυμα είναι κάτι άλλο. Δεν με νοιάζει αν πίσω από το "βουκόλος" υπάρχει ο Βούκος Τσομπανόπουλος που δεν τον ξέρω, αλλά θέλω να του γράψω όποτε θέλω, όπως το κάνει και αυτός. Η ανωνυμία είναι μονόλογος, δεν έχει θέση σε χώρο διαλόγου. Και μάλιστα με φωνές και με κάτι μακρόσυρτα ΕΕΕΕΕΕΕ! Μίζερο δασκαλίστικο υφάκι και μπουλκιώτικο πνεύμα.
Σε καπιταλιστική κοινωνία ζούμε.
Ας χαίρεσαι εσύ και η οικογένειά σου το καπιταλιστικό αστεράκι σου και άστον να φωνάζει.
Αυτουνού του τα κλέβεις;
Α! και κάτι άλλο
Επειδή το έχω αρβανίτικο και σαμπάνικο και δεν ξεχνάω.
Τι θα γίνει ρε παλληκάρια του blog.
Θα μας πει αυτός ο ΔΑΚΙτης διαχειριστής της καθοδήγησης (που μπορεί να είναι και ο σαματατζής "ανώνυμος" που θα μας κάνει και ντα)
Ποιοι είναι, τελικά, στα μπουλκιώτικα "...κάποια άτομα, δεξιά στην ιδεολογία (τύπου B13) που ψηφίζουν Καρατζαφέρη ή Συνασπισμό και αποστρέφονται τα ενδιάμεσα.";
Γιατί ποιείται την νήσσαν; Απαντήστε!
Για πέστε μας και τους άλλους κωδικούς που μας έχετε όλους μας -προφανώς- κατατάξει, Ας μας το πείτε εσείς που μας μυήσατε σε αυτές τις ορολογίες κομματικής και εργασιακής καθοδήγησης.
Για να ξέρουμε -τουλάχιστον οι συνάδελφοι που δεν ανακατευόμαστε με τα πίτουρα- πως μας "βλέπουν" οι κομματικές οργανώσεις σε χώρους δουλειάς

Ανώνυμος είπε...

Αντικειμενικά ο Μπενέας έχει καταθέσει το άγχος του για τα κοινά αλλά δεν έχει πείση για την ανεξαρτησία του - μάλλον το αντιθετο - και για να μην παραμυθιάζεται έχει δώσει την εικόνα του ατομιστή τα καλά και συμφέροντα να βγω και γω κάποτε,κάπου και...Τι να θυμιθεί κανείς..(π.χ.αμέσως μετά τις εκλογές του ΠΣΕΕΠ-έκανε πάσα εmail στις ΒΕΕ που έλεγε ....έγκλημα οι επενδύσεις στην ελευσίνα!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναβάθμιση διυλιστηρίου ΕΛ.ΠΕ. Ελευσίνας

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΠΕΝΕΑ
E-mail: beneas13@hol.gr

Οι σύγχρονες πόλεις αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα. Η οικολογική καταστροφή είναι ένα από αυτά. Τα καυσαέρια των εργοστασίων και των αυτοκινήτων ή τα απόβλητα που μολύνουν το υπέδαφος και τις θάλασσες μπορούν με την εφαρμογή νέων αντιρρυπαντικών τεχνολογιών φιλικών στο περιβάλλον να βελτιώσουν και με την πάροδο του χρόνου να εξαλείψουν το πρόβλημα.
Ίδη σχεδιάζονται οι πόλεις του μέλλοντος και τα εργοστάσια σ’ αυτές θα εξοπλιστούν με αντιρρυπαντική τεχνολογία για να μην μολύνουν το περιβάλλον.
Η τεχνολογία εξελίσσεται με γεωμετρική πρόοδο ενώ η κοινωνία έχει μείνει στάσιμη και ιδιαίτερα επιφυλακτική στο να αποδεχτεί καινοτόμες και ριζοσπαστικές λύσεις.
Αν η τεχνολογική εξέλιξη συμβάδιζε με την κοινωνική τότε σίγουρα θα ήμουν πιο αισιόδοξος για το μέλλον.
Η άγνοια, ο φόβος, η έλλειψη ενημέρωσης η στείρα άρνηση και η μικροπολιτική εκμετάλλευση οδηγούν στην συντήρηση και στο τέλμα τις τοπικές κοινωνίες.
Τα ΕΛ.ΠΕ. έχουν σχεδιάσει και είναι έτοιμα να υλοποιήσουν στην Ελευσίνα την αναβάθμιση του υπάρχοντος διυλιστηρίου που σαν αποτέλεσμα θα έχει την παραγωγή φιλικών για το περιβάλλον καυσίμων παράλληλα με τους μειωμένους ρύπους που θα εκλύονται στο περιβάλλον από την λειτουργία του.
Με την αναβάθμιση αυτή που είναι επιβεβλημένη για την προστασία του περιβάλλοντος επιτυγχάνεται παράλληλα η αύξηση της παραγωγής, η διασφάλιση των υπαρχουσών θέσεων εργασίας αλλά και η δημιουργία νέων για τις επόμενες δεκαετίες.
Είναι μια επένδυση τοπικής αλλά και Εθνικής σημασίας που χρειάζεται να στηρίξουμε όλοι μας δείχνοντας τις οικολογικές ευαισθησίες και την εμπιστοσύνη μας στις νέες τεχνολογίες και στο επιστημονικό προσωπικό της χώρας μας.
Τα συγκριτικά στοιχεία της μελέτης που είναι διαθέσιμα συνηγορούν συντριπτικά υπέρ της αναβάθμισης του διυλιστηρίου και δεν επιδέχονται αμφισβήτησης.




Δημοσίευση: «ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ» Φύλλο 104 (7 Ιουνίου 2007)
«Ρεπορτάζ» Φύλλο 37 Ιούλιος 2007
«ΠΥΡΣΟΣ» Περιοδικό ΠΣΕΕΠ Τεύχος 34 Οκτώβριος 2007

Ανώνυμος είπε...

Και εδώ σταματώ τον διάλογο με τους ανωνύμους.
Όταν αποφασίσουν να μας πουν το ονοματάκι τους υπόσχομαι μεγάλο ...party!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ωπα ρε μεγάλε μπενέα μας αποστόμωσες, δηλαδή παριστάνεις τον αφελή η δεν κατάλαβες οτι μόλις επιβεβαίωσες οτι το παίζεις σε τριπλό ταμπλό αρκεί να σου ξημερώσει κάπου.. Ασε ρε να μας σώσει κανένας άλλος λιγότερο ανιδιοτελής, αμάν πια με την κάψα σου γίνε πρόεδρος της κάτω πετεινίτσας να ησυχάσεις πριν σου γίνει ανίατη, προς το παρόν εκτείθεσαι και δεν πείθεις κανέναν (για το email που έκανες πάσα για να γίνεις αρεστός στον συντάκτη του που είχες τότε ανάγκη και δεν ντράπηκες ούτε κουβέντα ανεξάρτητε..)