Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2008

ΣΣΕ 2008 & Προσλήψεις (2)

Μια διήμερη κακοκαιρία ανέβαλε κατά 7 ημέρες την συνάντηση Εταιρείας-Σωματείου για την Συλλογική Σύμβαση του 2008. Η παράταση είναι γνωστό ότι βοηθάει την Εταιρεία και βλάπτει τους εργαζόμενους αφού στο μεσοδιάστημα η Εταιρεία εκμεταλλεύεται τα χρήματα των εργαζομένων και αυξάνεται η πιθανότητα λανθασμένου υπολογισμού των αναδρομικών πάντα εις βάρος των εργαζομένων.
Από τις εφημερίδες τον τελευταίο καιρό έχουμε διαβάσει τα παρακάτω:
· Ο πληθωρισμός το 2007 έκλεισε στο 3.9% και συνεχίζει με τον ίδιο ρυθμό τον Γενάρη, ενώ η Ευρωπαϊκή Ένωση αναθεώρησε προς τα πάνω την πρόβλεψη για τον πληθωρισμό του τρέχοντος έτους.
· Το Υπουργείο Οικονομίας συνιστά στους εργοδότες να προχωρήσουν σε αυξήσεις τέτοιες που θα οδηγήσουν σε σύγκλιση οι Ελληνικοί με τους Ευρωπαϊκούς μισθούς.
· Οι προβληματικές επιχειρήσεις θα προχωρήσουν σε αυξήσεις γύρω στο 3.6-3.8% ενώ ο ιδιωτικός τομέας θα κυμανθεί στο 4.7-5.2%.
Με βάση τα παραπάνω μια προτεινόμενη αύξηση της τάξης του 4.2% στους εργαζόμενους της μεγαλύτερης και πιο κερδοφόρας Ελληνικής βιομηχανίας κάθε άλλο παρά συμφέρουσα είναι για τους εργαζόμενους. Ακόμα και το 2.5% του χρονοεπιδόματος να συνυπολογιστεί η αύξηση είναι γύρω στο 5%.
Επίσης να τονιστεί ότι δεν έχουν δοθεί ακόμα οι μισθολογικές προαγωγές του 2007. Μόνο οι τόκοι από αυτό το κεφάλαιο ανέρχονται σε 100.000€. Οπότε η όποια οικονομική επιβράβευση προς τους εργαζόμενους για την αντιμετώπιση του χιονιά είναι μέρος του ποσού των τόκων.
Επειδή ουδέποτε φοβηθήκαμε να κάνουμε προβλέψεις θεωρούμε απολύτως σίγουρο ότι η ΣΣΕ δεν πρόκειται να κλείσει πριν τις εκλογές για τους εκπροσώπους των εργαζομένων όπου η Εταιρεία προσβλέπει στo εκλογικό αποτέλεσμα της διδικασίας για την ανάδειξη εκπροσώπων των εργαζομένων στο ΔΣ.
Σίγουρα πάντως οποιαδήποτε αύξηση κάτω από 5.5% (χωρίς να συνυπολογιστεί το χρονοεπίδομα θα πρέπει να θεωρείται μικρή για τους εργαζόμενους.
Στο θέμα των προσλήψεων τώρα, τα νεώτερα είναι ότι στον Ασπρόπυργο περιμένουμε ως 30 άτομα που θα ενταχθούν στο πρόγραμμα βάρδιας (λογικά) τον Σεπτέμβριο. Όσον αφορά τον προγραμματισμό των αναγκών σε προσωπικό την πενταετία 2008-2012, από ότι γνωρίζουμε, βρισκόμαστε ελάχιστα παραπάνω από το μηδέν. Το σίγουρο είναι ότι μετά το σταμάτημα του 2009 οι πάσης φύσεως τεχνίτες των Τμημάτων Συντήρησης θα είναι λιγότεροι από του Τεχνολόγους, Μηχανικούς, Προϊσταμένους και Διευθυντές που επανδρώνουν την Συντήρηση και οι ανάγκες θα καλύπτονται, σχεδόν αποκλειστικά, από εργολαβικούς.

45 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με το άρθρο σας όμως αν συνυπολογιστεί το χρονοεπίδομα η αύξηση από 4.2% για έναν στην βάρδια με 5 χρόνια σημαίνει συνολική αύξηση 6% ενώ για έναν με 25 χρόνια σημαίνει αύξηση 5.4%. Για κοιταξτε λίγο γιατί δεν μας έχετε συνιθίσει σε λάθος υπολογισμούς.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το ότι η εταιρεία προσβλέπει στο αποτέλεσμα των εκλογών για την αναδειξη αντιπροσώπων εργαζομένων στο ΔΣ της τι σημαίνει; Απαντήστε και στα δύο αν θέλετε.

Κασσάνδρα είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ξερω_λιγο_αριθμιτική :
Σχετικά με το πρώτο θέμα έχεις δίκιο και μάλιστα θα σου προτείναμε να γίνεις συνεργάτης μας σε τέτοιου είδους αναλύσεις γιατί δείχνεις να ξέρεις πολύ αριθμιτική. Βέβαια είχαμε υπολογισει ότι 5 χρόνια προϋπηρεσία σημαίνει αλλαγή του φορολογικού συντελεστή από 30 σε 40% οπότε ένα 10% του ποσοστού αύξηση χάνεται. Είχαμε όμως κάνει λάθος στο ποσοστό αύξησης που νομίζαμε ότι είναι 5% και όχι 5.5% όπως σωστά υπολόγισες. Σε κάθε περίπτωση όμως όπως καταλαβαίνεις το να αρχίζει το χρονοεπίδομα να υπολογίζεται στο ποσοστό γενικής αύξησης είναι κακό γιατί χάνει την έννοιά του και ευτυχώς βλέπουμε ότι το αποδέχεσαι αφού λές ότι καταρχάς συμφωνείς με την ουσία του άρθρου.
Όσον αφορά το δεύτερο θέμα, σύμφωνα με πληροφορίες και εκτιμήσεις, που δεν έχουν ακόμα κατασταλάξει, πιστεύουμε ότι η Εταιρεία προσβλέπει στην εκλογή συγκεκριμένου εκπροσώπου εργαζομένων γεγονός που αν συμβεί θα αλλάξει και η στάση της (εν μέρει) στις διαπραγματεύσεις για την ΣΣΕ.
Για περισσότερα θα πρέπει να περιμένεις (όπως και μεις) λίγο καιρό ακόμα.

Ανώνυμος είπε...

ΟΦΘΑΛΜΙΔΗΣ ΟΦΘΑΛΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΑΚΟΝΙΖΕΙ !?


Διαβάζω ότι υποψήφιοι θα είναι για εκπρόσωποι των εργαζομένων στο Δ.Σ-μεταξύ άλλων ίσως- ο Αθανασόπουλος και ο Οφθαλμίδης. Σχολιάζει ο αρθρογράφος: “Η μία από τις δύο θέσεις φαίνεται να ανήκει στον πρόεδρο της ΠΑΣΚΕ Α. Αθανασόπουλο, ο οποίος μάλλον θα την κερδίσει άνετα”. Είπαμε να είστε προσεχτικοί! Τι διάβολο δεν το διάβασαν το άρθρο πριν την ανάρτηση τουλάχιστον τρείς? Άκου «του ανήκει». Πως δηλαδή? Κληρονομικό δικαίω? Και καλά αυτό. Θα την πάρει και άνετα ε?? Ρε να τον κάψετε θέλετε τον άνθρωπο? Αφού του ανήκει ας την πάρει και να γίνουν εκλογές μόνο για την δεύτερη θέση!! Γίνεται ειδικό σχόλιο για τον δεύτερο περί του ενωτικού προφίλ του και της ικανότητάς του σε συνεργασίες αλλά και στον συσχετισμό της πορείας των διαπραγματεύσεων για την σύμβαση, με το αποτέλεσμα αυτής της πιθανολογούμενης εκλογικής υποψηφιότητας. Α! Μάλιστα! Για να καταλάβω δηλαδή! Περαστικός ήταν, δεν θα μείνει???? Δηλαδή είδε φως και μπήκε να πιεί ένα νερό? Θα κλείσει Σύμβαση τάκα-τάκα και όσο-όσο και θα απέλθει για σοβαρότερα καθήκοντα!! Και θα εκχωρήσει λέει την προεδρεία στον Θωμά!!! Δηλαδή Παναγιώτη ήσουν ΛΑΓΟΣ του Θωμά. Τύφλα νάχει ο Δήμου. Ο λαγός του Σταύρου ντε! Οι οποίοι μάλιστα, αν ισχύει το «ενωτικός» που σου προσάπτουν ,θα σε στηρίξουν κιόλας! Κοίταξε ρε να δεις ρέντα οι λαγοί!! Επιπροσθέτως προσπαθεί να πείσει λέει και την διοίκηση για την αγαστή συνεργασία που θα έχουν αν εκλεγεί!! Δυό φορές μάλιστα!!!! Δεν πιστεύω ότι όοοολα αυτά εμπίπτουν σε καμιά λογική του τύπου «σου δίνω μου δίνεις τόσα παίρνω πόσα θες»? Δηλαδή για να μαθαίνω. Για εκπρόσωπος στο ΔΣ πρέπει να είσαι ντε και καλά συνδικαλιστής και μάλιστα ανώτερης βαθμίδας? Ο νομοθέτης πως το είδε? Ψηφίζουν μόνο οι εγγεγραμμένοι στο σωματείο η όλοι οι εργαζόμενοι? Ο κάθε «εκλέγειν» δεν έχει την δυνατότητα του εκλέγεσθε? Και μην μας πείτε «ιδού η Ρόδος» διότι την Ρόδο και την ξέρουμε και την βλέπουμε. ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ ΠΗΔΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!

Τις παρακάτω έννοιες είχαν ανέκαθεν τα ρήματα "ΟΦΘΑΛΜΙΖΩ" και "ΕΠΟΦΘΑΛΜΙΩ" ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΩΝΥΜΑ ΤΟΥ "ΦΘΟΝΩ".

εποφθαλμιώ/λιμπίζομαι τον……, ορέγομαι κάτι.

Ζηλοτυπώ, θωρώ, βλέπω, αντικρύζω, παρατηρώ , Κιαλάρω, κιαλάρω στόχο.

Και εγώ εποφθαλμιώ να γίνω βεζύρης στη θέση του βεζύρη

Βάζω στόχο από μακριά εκ του πονηρού ασχέτως αν είναι εφικτή και αρμόζουσα στις δυνατότητές μου η επίτευξή του η όχι.


Έγραψα στις 13/12/2007 8:55 μμ

ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΦΘΑΛΜΙΔΗΣ ΜΕ ΟΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΣΤΑ ΕΞΥΠΝΑΔΑΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ-ΣΥΝΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΑΝΟΙΧΤΟΜΑΤΗΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ- Η ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΦΘΑΛΜΙΔΗΣ.!!!! ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ!!!

Έχω γράψει επίσης για καρεκλοκένταυρους του συνδικαλισμού και επιφυλάσσομαι να γράψω και για την Δ/νση Εκμετάλλευσης Ανθρωπίνων Πόρων (διάβαζε συνδικάτο) που συναγελάζεται καθημερινά με την original Δ/νση Ανθρωπίνων Πόρων για το καλό μας.!? Και για το προσωπικό τους καλό.!? Είναι λοιπόν φυσική εξέλιξη το «ακόμα πιο ψηλά, ακόμα πιο μακριά» και για τους συνδικαλιζόμενους? Ας δούμε λοιπόν την ματαιοδοξία για άλλη μια φορά να καθοδηγεί τα θέλω μας! Γιατί το σεμνά και ταπεινά ούτε στις εκκλησίες δεν ισχύει. Εδώ θα ισχύσει?

Ανώνυμος είπε...

Nομιζω οτι μια ακομα πλευρα της υποθεσης της εκλογης των εκπροσωπων των εργαζομενων στο Δ.Σ. της εταιρειας ειναι οι αποζημιωσεις των 700-800 Ευρω το μηνα στον καθενα για τη συμμετοχη τους.
Το κινητρο της αμοιβης δεν θα πρεπει να υπαρχει σε καμμια αναλογη δραστηριοτητα και μην κανουν πως δεν καταλαβαινουν οσοι μας ζητουν την ψηφο μας.
Θα πρεπει οι υποψηφιοι να τοποθετηθουν σ'αυτο το θεμα και να αποτελει ενα ακομα στοιχειο των προθεσεων τους.

Ανώνυμος είπε...

Προς διαχειριστες

Τι εγινε με το συνεδριο της ομοσπονδιας!!!
Αρθρογραφειτε για τοσα!!!ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ!!!

Τι γινεται μεσα στην ΔΑΚΕ!!!
Το διυλιστηριο "βοα" απο τα αποτελεσματα!!!

Θεωρω οτι μαλλον κανετε την "παπια"!!!ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΗΣΑΣΑΤΑΝ ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΙ!!!

ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ "ΛΙΓΑ" ΚΑΙ ΣΤΟ "ΠΟΔΙ" ΓΡΑΜΜΕΝΑ!!!

Υ.Γ.
Επειδη εχετε δηλωσει οτι "δεν ειμαστε συνδικαλιστες και δεν θελουμε να γινουμαι" αυτο δεν σας απαλλασει των ευθυνων (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΓΑΘΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ) που εχετε ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ εφοσον αρθρογραφειτε δημοσια!!!

Κασσάνδρα είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ βουκόλος:
Μάλλον σε λάθος άρθρο έβαλες το σχόλιό σου αλλά δεν πειράζει. Επί της ουσίας τώρα, ποιος διαφωνεί στην απλή διαπίστωση ότι την μία εκ των δύο θέσεων του εκπροσώπου των εργαζομένων στο ΔΣ της εταιρείας θα την καταλάβει η ΠΑΣΚΕ κα συγκεκριμένα ο Πρόεδρός της ο οποίος έχει αρχίσει τον προεκλογικό του αγώνα και είναι γνωστό ότι θα είναι υποψήφιος;
Όσο αφορά το δεύτερο και μεγαλύτερο σε ανάπτυξη μέρος του σχολίου σου ο καιρός θα δείξει. Εμείς λέμε ότι ο νυν Πρόεδρος του Σωματείου αγωνίζεται για να καταλάβει την δεύτερη θέση του εκπροσώπου των εργαζομένων στο ΔΣ της εταιρείας και η Εταιρεία δεν θα κλείσει την σύμβαση πριν την ανάδειξη των εκπροσώπων. Στην ουσία δεν διαφωνούμε.
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ καταγγελον:
Ακριβώς επειδή δεν απαλλασσόμαστε των ευθυνών απέναντί σας κρατάμε μια στάση αναμονής και περιμένουμε να διασταυρώσουμε τις πληροφορίες μας σχετικά με το συνέδριο της Ομοσπονδίας και την ΔΑΚΕ. Ακούμε και εμείς πολλά και σύντομα θα σας ενημερώσουμε. Όσον αφορά την ποσότητα και την ποιότητα των αρθρων είναι και στο χέρι σας να γίνουν περισσότερα και καλύτερα. Εμείς ανάψαμε την φωτιά και την συντηρούμε ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΦΟΥΝΤΩΝΕΤΕ ή την ΠΝΙΓΕΤΕ

Ανώνυμος είπε...

Ο ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟ 2007 ΗΤΑΝ 2,9 ΚΑΙ ΟΧΙ 3,9.ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΠΡΟΕΞΟΦΛΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΕΝΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΘΑΝΑΣΟΠ.ΕΤΣΙ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΤΟ 2003 ΑΛΛΑ ΠΑΤΩΣΕ.ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΛΕΝΕ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΠΑΦΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ.ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΔΙΩΞΗ ΚΡΥΒΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΜΕΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΙΣ Β.Ε.Α.(ΔΙΑΛΕΓΕΙ ΚΑΙ ΘΕΣΗ).ΜΑΛΛΟΝ ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ο ΑΛΛΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΤΗΣ ΠΑΣΚΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΕΞΩ.ΤΙ ΚΡΙΜΑ.ΜΕΘΟΔΕΥΣΕ ΤΗΝ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΣΚΕ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΜΕ ΦΤΗΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΣΑΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ

Κανείς δεν διαφωνεί ότι μία έδρα ανήκει στην ΠΑΣΚΕ. Την ενωμένη βεβαίως –βεβαίως η οποία αριθμεί πέραν των χιλίων ψήφων. Μην βιάζεσαι πάντως γιατί δεν ξέρεις τι χουνέρι τους ετοιμάζουν οι ιδρυτές και τότε θα σε κατηγορήσω πάλι για έλλειψη ρεφλέξ. Για διάβασε παραπάνω τι λέει ο ανώνυμος. Εγώ λοιπόν δεν αμφισβήτησα την μία έδρα της ΠΑΣΚΕ αλλά το ότι αυτή «φαίνεται να ανήκει» στον Αλέξη. Δηλαδή πως φαίνεται? Έσκυψε και του πήρατε μέτρα και κουμπώνουν τα καπούλια του ακριβώς στην καρέκλα? Για την πρόβλεψη «άνετα θα την κερδίσει» θεωρώ πως λειτουργεί αρνητικά για αυτόν σαν μέσο προπαγάνδας και εγώ του εύχομαι τα καλλίτερα άσχετα ότι δεν θα τον ψηφίσω για λόγους που διαφαίνονται στο παραπάνω σχόλιό μου αλλά και όχι μόνο. Αυτά είπα εγώ άλλα σχολίασες εσύ. Δεν πειράζει!! Για τον Οφθαλμίδη ΒΙΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ επί υποθετικής υποψηφιότητας ενώ μου αρέσει να σχολιάζω σε χειροπιαστά και τετελεσμένα γεγονότα εκ των υστέρων. Στα σίγουρα δηλαδή. Επιφυλάσσομαι ως εκ τούτου αν δεν εκδηλωθεί τελικά η υποψηφιότητά του να επανορθώσω η να περικόψω μέρος των σχολίων μου τα οποία έγιναν σαν να ήταν δεδομένη η υποψηφιότητα.

Κασσάνδρα είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ανώνυμος (12:15 μμ)
Στην παρακάτω σελίδα (link)ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσία
της Ελλάδος
φαίνεται ότι τόσο ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή το διάστημα Ιαν.08/Ιαν.07 ήταν 3.9% όσο και ο Εναρμονισμένος Δείκτης Τιμών Καταναλωτή Ιαν.08/Ιαν.07 ήταν 3.9% και μιλάει σαφέστατα για ποσοστιαία ετήσια μεταβολή. Βέβαια το 2.9% μόνο οι διαπραγματευτές της Εταιρείας με το Σωματείο μας για το ΔΣ το βρήκαν και το αναφέρουν και τώρα εσύ. Όσον αφορά τα υπόλοιπα είναι εκτιμήσεις και δεν μπορούν να αποδειχτούν παρά να περιμένουμε.
Στα υπόλοιπα σημεία του άρθρου (παρεπιπτώντος και αυτό που αναφέρεις είναι σε άλλο άρθρο) και τα οποία είναι μεγαλύτερης σημασίας για τους εγαζόμενους δεν σε βλέπω να παίρνεις θέση και έτσι καλοπροαίρετα θεωρώ ότι συμφωνείς.

Ανώνυμος είπε...

Μιά φορά και έναν καιρό ένας εκπρόσωπος των εργαζομένων έδινε την αμοιβή που προέκυπτε από αυτή του την δραστηριότητα στο χαμόγελο του παιδιού νομίζω? Είναι εδώ ακόμα αυτός. Ας ρωτήσουν οι μελοντικοί υποψήφιοι πως γίνεται αυτό και ας αποδείξουν οτι κόπτονται μόνο γιά την δόξα (ΘΕΜΙΤΌ ΑΥΤΟ) και την εκπροσώπιση των εργαζομένων σαν υπηρέτες του θεσμού (ΌΠΩς ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΜΙΣΘΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ) και όχι γιά το χρήμα. Πέρα από παρατάξεις τυπικά προσόντα και αξιοκρατίες εγω βάζω αυτό το κριτήριο και θα τον ψηφίσω φανερά παρά την αντίρηση του δικαστικού! Και αν δεν βρίσκουν να μάθουν λεπτομέρειες ας ρωτήσουν τον Θωμά αυτός είναι παλαιός και θυμάται. Εσύ ειδικά συνοδοιπόρε Παναγιώτη επειδή σίγουρα δεν το γνωρίζεις το θέμα και αν αληθεύει η υποψηφιότητά σου ρώτα τον Θωμά. Δίπλα σου είναι. Οποιος θέλει λεφτά μάγκες βούρ στην υπερωρία και στα δωδεκάωρα γιατί έχουμε και έλειψη προσωπικού.Ο Ορφανός μάγγες αφού έκανε τον κύκλο του εθεάθη μου λένε απο την Παρασκευή στο πόστο του με φόρμα και ετοιμάζεται να χωθεί και στις υπερωρίες!! Και κάτι άλλοι παλαιότερα πήγαιναν στα ΔΣ και το πετσί τους μύριζε ΜΕΑ. Και ήσαν και σεμνοί και κέρδισαν και την KIDERLAND ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ALDEMAR KAI TO MODANA ΓΙΑ ΕΜΑΣ μεταξύ άλλων βεβαιως-βεβαίως. Πολυτέλειες σου λέω! Εγώ μέχρι τα πούλιθρα πήγαινα και μόνο για τέσσερες μέρες σε νοικιαζόμενο δωμάτιο! Άλλοι καιροί άλλα ήθη. Κάτι είπε ο Γιάγκουρας για πολιτιστικές εκδηλώσεις υπο την αιγίδα των ΕΛΠΕ και διάφορα άλλα. Α ρε τζόνυ! Ρομαντικός είσαι και δεν σου βγαίνει και γιά αυτό είσαι όλο νεύρα!

Ανώνυμος είπε...

Ζ


ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΤΟΥ 2000

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΣ;

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΟΡΕΣΕΙ ΤΟ ΝΥΦΙΚΟ;


ζ

Ανώνυμος είπε...

αγαπητη Κασανδρα μαθε να διαβαζεις τι γραφει η στατιστικη υπηρεσια.οπληθωρισμος για το 2007 εκλεισε 2,9%.και αυτο αφορουσε την ΕΣΕΕ του 2007.δηλαδη πηραμε αυξηση πανω απο τον επισημο πληθωρισμο το 2007 1,2%.για το 2008 δεν λεει κανεις οτι ο πληθωρισμος τρεχει με 2,9% τρεχει 3,9% μαλλον καταλαβες λαθος ή δεν το εδωσα να το καταλαβεις καλα.να σου θυμισω οτι το 2005 οταν οπληθωρισμος ετρεχε με 3,5% η ΕΣΣΕ ηταν 0,2 κατω απο τον πληθωρισμο.

Ανώνυμος είπε...

ξερω-λιγη-αριθμιτικη.συναδελφε αν λεω αν δεν υπογραψουμε συμβαση δεν θα το παρεις το χρονοεπιδομα?γιατι το μπερδευεις με την ΕΣΣΕ.ΖΗΤΑΜΕ ΓΕΝΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟΝ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ.ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΟΤΙ ΓΕΝΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΔΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΣΗ ΑΥΞΗΣΗ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΕΣ.ΔΕΝ ΕΠΙΜΕΝΩ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΩ.ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΘΑ ΣΤΟ ΑΠΟΔΟΣΩ,ΟΧΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΩΝΤΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΒΟΥΚΟΛΕ 9,24 ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΩΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ν

Ναι ρε κοιτάτε να πάρουμε όχι 4,25639874% αλλά 4,3658971% και σωθήκαμε καραγκιόζηδες.


ν

Ανώνυμος είπε...

Η ταφοπλακα του συνδηκαλισμου επεσε εδω και χρονια και θελει νεολαιους με ουμπαλα για να ξανασηκωθει κοτες ε κοτες συνδηκαλιστες της πλακας καφενεια του χαμομηλιου και του τηλιου ουστ ρε .

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 10:36, η Κασσανδρα σου λέει ότι την περίοδο από τον Γενάρη του 2007 ως το Γενάρη του 2008 δηλαδή όλο το 2007 η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία λέει ότι ο πληθωρισμός ήταν 3.9% εσύ που το είδες το 2.9;
Όσο μ@λ@κί@ είναι αυτό που είπα για το χρονοεπίδομα (που όμως το ισχυρίζεται η Διοίκηση) άλλο τόσο είναι αυτό που λές και εσύ με το να μειώνει κατά μία μονάδα τον πληθωρισμό και μάλιστα τον επίσημο και όχι αυτόν που νοιώθουμε ως ακρίβεια στην τσέπη μας

Ανώνυμος είπε...

αρα ποτε θα γινουν προσληψεις;μαρτη;

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΡΙΘΜΙΤΙΚΗ.ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ Η ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.ΤΟ 2007 ΟΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ 2008 ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ 2008 ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΣΣΕ.ΚΑΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΤΟΝ ΓΕΝΝΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΛΕΒΑΡΗ ΤΡΕΧΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 3,9% ΑΝ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΑΝΕΒΕΙ ΤΟΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 3,9% ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ. ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΝΟΟΥΜΑΣΤΕ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟΕΠΙΔΟΜΑ ΛΕΣ ΜΑ@Α@ΙΕΣ ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΑΛΛΗ ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΔΗΛ. Η ΟΠΟΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ ΤΟΥ 2008 ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΟΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΡΥΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 3,9% ΜΕ ΤΑΣΕΙΣ ΑΝΟΔΟΥ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ 11,32. ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΕ Ο ΚΟΚΚΟΡΑΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΓΚΡΕΜΟΥ ΔΕΝ ΠΗΔΑΕΙ.ΜΑΛΛΟΝ ΚΟΤΑ ΛΕΙΡΑΤΗ.ΒΓΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ.ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΩΡΙΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΟΙ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΤΟΥ 2007 ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ.ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΚΡΙΒΟΔΙΚΑΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΣΥ ΚΑΙ ΠΡΟΠΕΡΣΥ.ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟ ΤΩΡΙΝΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΟΤΑΝ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΩΣ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΚΑΘΕ ΕΤΟΥΣ.ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΓΕ ΚΑΝΕΙΣ???ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΜΑΣΑ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

ενας πρωτοδιοριζομενος ΤΕ ποσα παιρνει;

Ανώνυμος είπε...

Να φροντίσουμε να πάρουμε τέτοιες αυξήσεις ώστε να μπορούμε να κυκλοφορούμε όλοι με καγιέν μερσέντες και τα τοιούτου είδους auto που κυκλοφορούν οι περισσότεροι συνδηκαλιστές μας και ξεπατωμένοι στις υπερωρίες να μπορούμε να αγοράσουμε και ένα τάφο εκεί δίπλα στον Χριστόδουλο, πρώτο τραπέζι πίστα που λένε. Αυτό είναι το επίπεδό μας κομπλέξες του κερατά. Τόπο στα νιάτα ρε που τα έχετε στον πάτο μέσα από το πάκα πάκα των πολιτικών οργανώσεων εργατοπατέρες τις συμφοράς.

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ:
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΥΦΥΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΚΑ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟ "ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ" ΟΠΟΙΑ ΩΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΕΤΟΥΜΕ ΠΕΝΤΕ ΛΟΓΙΚΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΑΥΤΗ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΙ; ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΑΒΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΒΟΥΡΑ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΛΑΚΑΜΙΕΣ ΠΟΥ ΚΟΥΡΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΙΔΙΩΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ; ΚΑΠΟΥ ΝΙΟΘΩ ΝΑ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΜΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

προσεχετε τι γραφεται γιατι ολα παρακολουθουνται,ακομα και οι ανωνυμοι.

Ανώνυμος είπε...

προσεχετε τι γραφετε γιατι ολα παρακολουθουνται,ακομα και οι ανωνυμοι

Ανώνυμος είπε...

αληθεια,ποιοι ειναι οι διαχειριστες του μπλογκ?

Ανώνυμος είπε...

κΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΜΝΟΜΕΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΩΣ ΛΕΓΩ ΘΑ ΕΠΙΔΕΙΞΟΜΕΝ ΤΑ ΑΠ ΑΥΤΑ ΜΑΣ;

Συνωμοτικος τύπος εισαι ρε φίλε δηλαδή μας παρακολουθουν και στο κατουρημα; Να το κόψουμε αν ειναι ξέρεις κανένα κόλπο;

ΔΗΛΑΔΗ ΚΛΕΒΟΜΕΝ ΟΠΩΡΑΣ;

Ανώνυμος είπε...

zdfhfgnxgfcnxg

Ανώνυμος είπε...

Ρε 9,05 Τώρα σκέφτηκες που έβαλες το απ αυτό σου; Και την υπογραφή σου έτσι τη βάζεις;

Ανώνυμος είπε...

Αλήθεια , αμα γίνει απεργία ζητώντας 10% + 23 θεσμικα μήπως μας γράψουν οι εφημερίδες ?

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΑΝ ΕΙΜΟΥΝΑ ΕΛΠΕ ΚΑΙ ΜΘΥ ΖΗΤΑΓΕΣ ΤΟΣΑ ΘΑ ΣΟΥ ΕΔΙΝΑ ΠΕΝΤΕ ΦΑΣΚΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙΠΟΤΕ ΠΟΙΟ ΧΟΝΤΡΟ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ-ΛΑΣΚΟΣ.ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ 2

ΒΑΡΔΙΑ ΓΕΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

προς ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ,

ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ,ΕΛΠΕ,κλπ

ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ!!!

12 μερες περασαν απο το ΣΥΝΕΔΡΙΟ της ομοσπονδιας...

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

ΕΚΛΕΓΕΝΤΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

ΤΙ εγινε ΣΤΗΝ ΠΑΣΚΕ,ΔΑΚΕ,ΕΕΣΚ.

ΑΝΑΔΕΙΞΤΕ ΤΑ "ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ" που εγιναν πισω απο την πλατη των εργαζομενων!!!(απο ολες τις παραταξεις)


Στις 25/2 εγινε συναντηση με την εταιρια!!!(δεν αναφερθηκατε;)

Πολυς λογος γινεται για την ελευθερια-ανωνυμια των blogs.

Τα σχολια φανερωνουν μια αμηχανια-προβληματικη των συναδελφων που διαβαζουν και σεβονται το blog.Συμφωνω με την αποψη οτι ειναι "καφενειο" ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ αρα μπορει να λεμε "το μακρυ και το κοντο του" αρκει να μην εκθετουμε συναδελφους σπιλωνοντας συνειδησεις χρησιμοποιωντας κουτσομπολια!!! και βριζοντας χυδαια.Βεβαια επειδη δεν γινεται να υπαρξει λογοκρισια καλο θα ειναι οι διαχειριστες του blog που εχουν τους κωδικους να ελεγχουν τα σχολια και να επεμβαινουν γρηγοροτερα!!!

Η ανωνυμια των διαχειριστων ειναι σεβαστη εφοσον σεβονται την ελευθερια του αλλου!!!

Η ανωνυμια των bloggers επισης ειναι σεβαστη αρκει οτι λεγεται να μην θιγει συναδελφους(χωρις αποδειξεις!!!).

Τι γινεται στον εντυπο τυπο;

ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ;

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΛΕΣ ΜΕ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ;

ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΘΙΓΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ!!!

ΑΝ ΟΜΩΣ ΘΙΓΕΙ;

ΕΔΩ ΕΠΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΜΕΣΑ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ!!!

Υ.Γ.
ΒΟΥΚΟΛΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟΥ!!!

Ανώνυμος είπε...

Το σκανδαλο της Ομοσπονδίας με ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ πρέπει οι διαχειριστές του blog να το αποκαλύψουν τώρα. Ολοι γνωρίζουν τι έγινε. Μηπως η σιωπή εξυπηραιτεί την διαπραγματευση της ΕΣΣΕ και τις εκλογές για εκπρόσωπο;
Οι πληροφορίες που έχετε δεν χωρούν αμβισβήτηση και διασταύρωση. Πείτε επιτέλους στους εργαζόμενους αναγνώστες του blog και όχι μόνο τι έγινε με το χειρουργείο

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ; ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΜΙΛΑΩ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΕΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΤΙ ΤΗΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝΕ; ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΗ ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ "ΕΚΠΕΔΕΥΤΙΚΑ" ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ ΛΕΙΠΕΙ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ,ΓΕΥΜΑΤΑ ΑΣΤΑΚΟΕΙΔΩΝ, ΑΛΛΟΙ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΛΗΡΩΝΑΝ, ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΟΦΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΞΑΠΛΕΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΛΗ. ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΑΛΛΟΝ ΟΠΙΣΘΟΔΡΜΙΣΑΜΕ ΕΣΚΕΜΕΝΩΣ ΒΕΒΑΙΑ. ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟ ΤΟΥ ΠΑΝΟΛΑΣΚΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΑΧΑ ΤΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΕΠΑΙΡΝΕ Η ΕΚΟ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑΜΕ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΞΙΣΩΣΗ; ΚΑΙ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ Ο ΜΑΓΓΑΣ ΚΑΘ΄ΟΤΙ ΣΟΦΕΡ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΙΖΕ ΚΑΙ ΝΤΑΗΣ ΜΕ ΤΙΣ "ΠΛΑΤΕΣ" ΚΑΠΟΙΩΝ ΗΛΗΘΙΩΝ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΙΔΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ; ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΨΗΦΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ "ΚΟΥΝΕΛΙ".

ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Ο ΚΩΛ.. ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΙΑΣΜΕΝΟΣ.

ο νάμαστε καλά

Ανώνυμος είπε...

Όλοι εσεις που κλείνατε συμβάσεις με 2,9% τόσα χρόνια τώρα ξυπνήσατε? πάλι κάλα ! καλημέρα !και βέβαια το 4,3% είναι λίγο, αλλά μάλλον τώρα είναι αργά για μεταπτυχιακό στα μαθηματικά -λογηστικά

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ "ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑ" 10:42 πμ

Αν εννοείς για τον Δήμου που τον είπα 'ΛΑΓΌ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ' ηταν σχήμα λόγου αναφερόμενος στον Οφθαλμίδη. Δεν είναι δική μου έκφραση και το ξέρει και αυτός και όσοι παρακολουθούν απο την αρχή τα σχόλιά μου. Εγώ είμαι υπέρμαχος όλων των αξιών του Σπύρου -ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΥ ΑΛΛΟΥ ΝΕΟΥ ΙΚΑΝΟΥ ΚΑΙ ΑΦΘΑΤΡΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΊΖΩ ΑΚΟΜΑ-και σαν πρόβλεψη σας λέω πως είναι ένας από τους κυριότερους και ικανότερους συνδικαλιστές που θα παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο τα επόμενα χρόνια. Τώρα αν με κατηγορείς που τον παινεύω πολύ-γιατι δεν διευκρινίζεις ακριβώς την ενστασή σου και δεν καταλαβαίνω για πιό απ τα δύο μου κάνεις μομφή- εγώ πιστεύω στην αξία του Σπύρου και ευθαρσώς τον στηρίζω. Ούτε κουμπάροι είμαστε ούτε μπατζανάκια! Αν δεν σε κάλυψα πες μου και θα επανέλθω εκτενέστερα και μέ στοιχεία! Εγώ γέρασα και κοντεύω να φύγω. ΑΠΟ ΑΥΤΌ ΤΟ ΒΉΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΡΓΑΝΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΑ ΜΕ ΛΥΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ.
ΘΑ ΦΥΓΩ ΜΕ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΝΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΛΛΟ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Προς διαχειριστες

ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ,ΕΛΠΕ,κλπ

Η ΣΙΩΠΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΗ!!!

ΛΕΤΕ "Είμαστε μια ομάδα εργαζομένων η οποία αναζητεί ένα βήμα έκφρασης έξω από πολιτικές παρατάξεις και κομματικές σκοπιμότητες. Στόχος μας είναι η ενημέρωση όσων συναδέλφων το επιθυμούν και η ανταλλαγή απόψεων σε θέματα εργασιακά, συνδικαλιστικά, οικολογικά, ενεργειακά αλλά και γενικότερου ενδιαφέροντος."


ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΤΑ!!!

ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ!!!

Ανώνυμος είπε...

170 σχόλια μεχρι σήμερα ο κουτσοφλέβαρος. Τα διπλά σχεδόν απ το γενάρη. Κάτι πάει να γίνει με τη "συμμετοχική δημοκρατία".

Σημείωση: Ρε σεις Τά άθροισα ένα-ένα μην πείτε οτι είμαι διαχειριστής και τα βλέπω από counter.

Ανώνυμος είπε...

O οποιοσδήποτε εκλέγεται σε ηγετικές θέσεις σε ομοσπονδίες ΓΣΣΕ ΑΔΕΔΥ είναι ΠΕΙΘΗΝΙΟΝ ΟΡΓΑΝΟ πολιτικών παρατάξεων γιατί μόνο έτσι πρακτικά μπορεί να εκλεγεί και από κει και πέρα ειναι εγκλωβισμένος στην παντός είδους διαπλοκή. Αυτοί από αγνό τις περισσότερες φορές εργαζόμενο σου βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό και σε εξαναγκάζουν να κανεις πράγματα που δεν θέλεις αλλιώς σε "καίνε".
Αυτός είναι ο λόγος που ο συνδικαλισμός είναι πάντα με την άσχημη πάντα μορφή ελεγχόμενος και πήγε κατά διαόλου.
Όσο για τις αυξήσεις που παίρνουμε τόσα χρόνια και με ΠΑΣΟΚ και ΝΔ πάντα ελάχιστα πάνω από την εκάστοτε ΓΣΣΕ το δημόσιο έπαιρνε αυτά φανερά και καποιο σεβαστό ποσό κάτω από το τραπέζι σαν επιδόματα (έξοδα κίνησης κλπ) και εμείς είμασταν ευτυχισμένοι αφού έτσι μας επληροφορούσαν οι συνδηκαλιστές μέσω των πολιτικών παρατάξεων. Εχετε καμμιά απορία;

Ανώνυμος είπε...

Ξέρετε τι ύψος σύνταξης παίρνουν οι χρηματήσαντες πρόεδροι ομοσπονδιών;
ΓΙΑ ΨΑΧΤΕΤΟ

Ανώνυμος είπε...

10% ayxisi tora

Ανώνυμος είπε...

προς ανωνυμο 4,43.αν ηταν πιασμενος ο κ...ς της ομοσπονδιας δεν θα ηταν ετσι τα αποτελεσματα.το συγουρο ειναι οτι η νεα διοικηση αρχιζει πανηγυρικα την συνεδριαση καλωντας τα μελη της απερχομενης διοηκησης καθως και τα σωματεια των συνταξιουχων.κατα τα αλλα μιλανε για ανανεωση.