Το συγκεκριμένο δημοσίευμα είναι της "Καθημερινής", της Παρασκευής 5/10/07, σελ. 28 (μέλους του φίλα προσκείμενου προς την Διοίκηση Ομίλου). Η διαρροή κατά την στιγμή που η έρευνα είναι σε εξέλιξη χωρίς να υπάρχει τελική κατάληξη, δείχνει να είναι κατευθυνόμενη και περιέχει ανακρίβειες, όπως :
1. Αμεση : Μόνον άμεση δεν ήταν η αντίδραση της Διοίκησης. Το θέμα ήταν γνωστό εδώ και δύο χρόνια σε ΟΛΟΥΣ.
2. 4μηνη διαθεσιμότητα : Εκ παραδρομής προφανώς, αναφέρθηκε 4μηνη και όχι 6μηνη διαθεσιμότητα.
3. Η έρευνα υποτίθεται οτι είναι μυστική και σε εξέλιξη. Χωρίς να υπάρχει τελικό αποτέλεσμα, χωρίς να έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση, παρά μόνο μια απόφαση για διαθεσιμότητα και πολλές φημες, διαρρέεται έντεχνα προς τον τύπο δημοσίευμα, το οποίο καταδεικνύει τα δήθεν ακαριαία αντανακλαστικά της Διοίκησης, καθώς και την "άτεγκτη" στάση της.
Επιτρέψτε μας να σας γνωρίσουμε κάποιες λεπτομέρειες :
Η έρευνα διεξάγεται ύσταρα από καταγγελία συγκεκριμένου "Πολίτη", ο οποίος είναι εργολάβος και διαθέτει λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού.
Ο συγκεκριμένος "Πολίτης' άρχισε να συνεργάζεται με τα ΕΛΠΕ κατόπιν πολιτικής "σύστασης", η οποία απευθύνθηκε σε σε υψηλόβαθμο στέλεχος και όχι στον χαμηλόβαθμο υπάλληλο ο οποίος ελέγχεται.
Στην πορεία της συνεργασίας με την Εταιρεία, προέκυψε ένα πρόβλημα με την πληρωμή κάποιου τιμολογίου, για το οποίο θεώρησε υπεύθυνο τον χαμηλόβαθμο συνάδελφο. Σε βάρος του έκανε εγγραφη καταγγελία, αναφέροντας και για λεωφορεία τα οποίο ήταν ιδιοκτησίας του χαμηλόβαθμου συναδέλφου και τα οποία διενεργούσαν δρομολόγια για την Εταιρεία. Το θέμα είχε κυκλοφορήσει και αυτό ως φήμη εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου. (Τότε οι φήμες έκαναν λόγο για 2 λεωφορεία, ενώ πρόσφατα για 5). Ενώ φαίνεται να είναι κάτι παραπάνω από φήμες, καθώς υπάχουν σοβαρές ενδείξεις, μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί καμία απόδειξη (τα συγκεκριμένα λεωφορεία φέρονται να είναι ιδιοκτησίας ατόμων εκτός του περιβάλλοντος του ελεγχόμενου). Υπάρχει μόνον η βεβαιότητα της Εταιρείας οτι θα βρεθούν τελικά τα στοιχεία, τα οποία θα είναι καταδικαστικά δια τον συνάδελφο.
Σοβαρές ενδείξεις υπάρχουν επίσης για τον Προιστάμενο και για τον Διευθυντή του ελεγχόμενου, οι οποίοι υπέγραφαν και ενέκριναν τα όποια τιμολόγια και οι οποίοι μέχρι στιγμής δεν ελέγχονται. Λέγεται οτι οι ανωτέρω θα ελεγχθούν για άλλες εργολαβίες (αυτοκίνητα, κοπή χόρτων κλπ).
1. Αμεση : Μόνον άμεση δεν ήταν η αντίδραση της Διοίκησης. Το θέμα ήταν γνωστό εδώ και δύο χρόνια σε ΟΛΟΥΣ.
2. 4μηνη διαθεσιμότητα : Εκ παραδρομής προφανώς, αναφέρθηκε 4μηνη και όχι 6μηνη διαθεσιμότητα.
3. Η έρευνα υποτίθεται οτι είναι μυστική και σε εξέλιξη. Χωρίς να υπάρχει τελικό αποτέλεσμα, χωρίς να έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση, παρά μόνο μια απόφαση για διαθεσιμότητα και πολλές φημες, διαρρέεται έντεχνα προς τον τύπο δημοσίευμα, το οποίο καταδεικνύει τα δήθεν ακαριαία αντανακλαστικά της Διοίκησης, καθώς και την "άτεγκτη" στάση της.
Επιτρέψτε μας να σας γνωρίσουμε κάποιες λεπτομέρειες :
Η έρευνα διεξάγεται ύσταρα από καταγγελία συγκεκριμένου "Πολίτη", ο οποίος είναι εργολάβος και διαθέτει λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού.
Ο συγκεκριμένος "Πολίτης' άρχισε να συνεργάζεται με τα ΕΛΠΕ κατόπιν πολιτικής "σύστασης", η οποία απευθύνθηκε σε σε υψηλόβαθμο στέλεχος και όχι στον χαμηλόβαθμο υπάλληλο ο οποίος ελέγχεται.
Στην πορεία της συνεργασίας με την Εταιρεία, προέκυψε ένα πρόβλημα με την πληρωμή κάποιου τιμολογίου, για το οποίο θεώρησε υπεύθυνο τον χαμηλόβαθμο συνάδελφο. Σε βάρος του έκανε εγγραφη καταγγελία, αναφέροντας και για λεωφορεία τα οποίο ήταν ιδιοκτησίας του χαμηλόβαθμου συναδέλφου και τα οποία διενεργούσαν δρομολόγια για την Εταιρεία. Το θέμα είχε κυκλοφορήσει και αυτό ως φήμη εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου. (Τότε οι φήμες έκαναν λόγο για 2 λεωφορεία, ενώ πρόσφατα για 5). Ενώ φαίνεται να είναι κάτι παραπάνω από φήμες, καθώς υπάχουν σοβαρές ενδείξεις, μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί καμία απόδειξη (τα συγκεκριμένα λεωφορεία φέρονται να είναι ιδιοκτησίας ατόμων εκτός του περιβάλλοντος του ελεγχόμενου). Υπάρχει μόνον η βεβαιότητα της Εταιρείας οτι θα βρεθούν τελικά τα στοιχεία, τα οποία θα είναι καταδικαστικά δια τον συνάδελφο.
Σοβαρές ενδείξεις υπάρχουν επίσης για τον Προιστάμενο και για τον Διευθυντή του ελεγχόμενου, οι οποίοι υπέγραφαν και ενέκριναν τα όποια τιμολόγια και οι οποίοι μέχρι στιγμής δεν ελέγχονται. Λέγεται οτι οι ανωτέρω θα ελεγχθούν για άλλες εργολαβίες (αυτοκίνητα, κοπή χόρτων κλπ).
6 σχόλια:
Αφού ξέρετε τόσα γιατί δεν γράφετε για τη δημιουργία εργοδοτικού Σωματείου που θέλει να κάνει η Διοίκησή; Τυχαία ήρθε τώρα ο Νικολόπουλος. Ποιός ...πούλος θα είναι ο επόμενος;
Ο Κοντάκος έχει εμπλοκή και τον έχουν στο χέρι εχω δει επιστολή του προς την κομματική οργάνωση που εγκωμιάζει την Διοίκηση ενω από την άλλη με ανακοινώσεις του τους θάβει. Θα προσπαθήσω να βρω αυτο το γράμμα και να σας το στείλω για ναδουν οι συνάδελφοι τις υπόγεις διαδρομές.
ΥΓ.Συγχαρητηρια για το site και για τις γελοιογραφίες
Ρε παλληκάρια ή κάνετε πως δεν καταλαβάίνετε ή είστε εγκάθετοι.
Η Διοίκηση δεν γουστάρει Θεοφίλη και Αθανασόπουλο γουστάρει τους άλλους, θάβει αυτούς και βοηθά τα ερπετά Νικολόπουλους, Μπαλατσούς, Αράπηδες και άλλους. Ευτυχώς προσλήψεις δεν γίνονται όλοι παλιοί είμαστε και θυμόμαστε. Έλεος που λέε και Γεωργίου (ο χωρίς δόντια όχι ο άλλος με τα μεγάλα δόντια)
Ενα λαμόγιο πάντως έφυγε, ένα λαμόγιο έρχετα. Ο Ζαφειρόπουλος έφυγε, ο Νικολόπουλος έρχεται. Για τι δεν γράφεται και κανα όνομα ρε παιδιά; Φοβάστε τίποτα ή προστατεύετε κανέναν ;
πραγματι εισαι εγκαθετος.ο Θεοφιλης ειπε ναι στο 23 κλιμακιο καιΑθανασοπουλος το 21.
Με ταυτότητα "ΑΝΩΝΥΜΟΣ" μπορεί να σχολιάσει όποιος θέλει ότι θέλει καί να φέρει σαν έγκυρα αυτά που ακούγονται στούς διαδρόμους καί άλλα τόσα. Μήπως πληρώνει τίποτα? Φιλαράκια και αυτός που την είδε την λαμογιά με τα ίδια του τα μάτια δεν αρκεί για να την διαρεύσει. Θέλει μάρτυρες πολλούς και χειροπιαστές αποδείξεις.Αν λοιπόν ήταν ετσι η εταιρία θα έπρεπε στην πύλη κάθε μεσημέρι να έχει εισαγγελέα υπηρεσίας βασιζόμενη μόνο στις φήμες. Διότι και "εγώ που παίρνω κάθε μέρα ένα στυλό απ το γραφείο" κλέφτης είμαι. Απλά δεν εκθέτω την εταιρία προς τον έξω κόσμο, δεν συμφέρει να με διώξει για αυτό το αδίκημα και πάνω απ όλα δεν μπορεί να αποδείξει δόλο διότι θα ισχυρισθώ αμέλεια.
Τέλος πάντων επειδή παγκόσμια είναι μάστιγα των μεγάλων εταιριών οι κλοπές και λοιπές ρεμούλες ας βάλουν φραγές οι εταιρίες να μας προφυλάξουν από τους πειρασμούς.
Ρητορική ερώτηση Νο 1: Οι παπάδες και οι μητροπολίτες δεν κλέβουν?Αυτά τα όποια έσοδά τους ας πούμε πάνε όοολα εκεί που προβλέπεται? Απλώς ερωτώ. Διότι θυμάμαι κάτι κάμερες σε κάτι εξωκλήσια όπου κατέγραφαν τέσσερις που μέτραγαν και τρεις που έκλεβαν. Όταν έπεφτε κανένα τάλληρο κάτω και έσκυβε ο "τέταρτος" οι άλλοι τρεις αστραπιαία άρχιζαν τις αρπαχτές.
Επομένως που καταλήγουμε? ΦΡΑΓΕΣ κύριοι και μόνο ΦΡΑΓΕΣ.Γιατί δεν μπαίνουν? Απαντήστε μόνοι σας. Πότε απέλυσαν ποιόν και γιατί?
Ποιά είναι η υπηρεσία που ο καθένας μας φοβάται τον ελεγχό της? Ο ΦΎΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΠΥΛΗΣ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ.
Ο ΓΚΟΤΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ. ΚΑΙ ΤΈΛΟΣ ΠΆΝΤΩΝ ΕΚΕΙ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ? ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΓΑΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΕΞΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΟΡΑΣ?
Τέλος πάντων ο λόγος που τα γράφω είναι να μην το ευτελίζουμε διότι χάνει και την αξιοπιστία του το πράγμα και γινεται "μεσημβρινή ζώνη".
Ρητορική ερώτηση Νο 2:
Oι εσωπαραταξιακές κόντρες και φαγωμάρες γιατί γίνονται?
Για το ποιός θα πάρει τα ηνία να μας σώσει καλλίτερα?
Γιατί? για να μείνει στην ιστορία?
η και γιά άλους λόγους?
Οπως ας πούμε να μας σώσει απ την όποια αυθαιρεσία των εκάστοτε εργοδοσιών? και μας σώζουν απ όλη την αυθερεσία η από την μισή? και η άλλη μισή πως αποτιμάται? Διότι πιστεύω πως αυτοί που ασχολούνται με τα κοινά έντιμοι 100% δεν μπορούν να είναι συγκρουόμενοι καθημερινά με συμβιβασμούς ισσοροπίες και με ερμηνεία του δικαίου κατά το δοκούν.
Υ.Γ ΕΠΕΙΔΉ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ!!!!!
Ευθαρσώς και Επωνύμως
Χωρίς δόλο και ούτε ανωνύμως
Ο ΦΙΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Δημοσίευση σχολίου